آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق؛

خدابخشی: مرکز فوریت پزشکی ۱۱۵ به سازمان تبدیل شد/ استفاده کارمندان بانک از تسهیلات مسکن ضروری

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس گفت: با موافقت نمایندگان، مرکز فوریت پزشکی 115 به سازمان تبدیل شد.

خدابخشی: مرکز فوریت پزشکی ۱۱۵ به سازمان تبدیل شد/ استفاده کارمندان بانک از تسهیلات مسکن ضروریمحمد خدابخشی عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر(سه شنبه 25 آبان ماه) این کمیسیون اظهار داشت: مهمترین مصوبه درباره مرکز فوریت پزشکی 115 بود که با موافقت نمایندگان، این مرکز به سازمان تبدیل شد.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه طرح شده، مرکز فوریت پزشکی115 به عبارتی اورژانس 115 به سازمانی تحت نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آمد که پس از تصویب در صحن علنی، مرکز فوریت پزشکی 115 در قالب سازمانی مستقل فعالیت خواهد کرد.

نماینده مردم الیگودرز با اشاره به دیگر مصوبه کمیسیون تلفیق اظهار داشت: همچنین مصوب شد تا کارکنان کلیه بانک‌های خصوصی و دولتی در دوران خدمت برای یک مرتبه، از تسهیلات مسکن ضروری و تعمیر مسکن استفاده کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه افزود: مقرر شد که میزان تسهیلات مذکور و نحوه بازپرداخت آن با  ارائه پیشنهاد از سوی رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دارایی  به تصویب شورای پول و اعتبار برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار