ارومیه؛

ضرورت جریان سازی فرهنگی در زمینه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: با مشارکت همه آحاد جامعه از جمله آموزش و پرورش و دیگر ارکان جامعه در جریان سازی فرهنگی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ضروریست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ ولی حسینی در مراسم نخستین هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با شعار نوجوان و عوامل مخاطره آمیز در دبیرستان ولایت ناحیه 2 ارومیه افزود: توجه بیش از پیش اولیا به نوجوانان و حساسیت آنان به آسیب های اجتماعی نیز نباید مورد غفلت واقع شود.

وی با اشاره به طرح ها و برنامه های در دست اقدام آموزش و پرورش از جمله طرح استانی مدرسه پویا، محله امن گفت: هدف این طرح ایجاد تعاملات اجتماعی و همکاری های حداکثری بین مدرسه، محله و خانه است، دوره اول دبیرستان دوران گذر از مرحله کودکی به بلوغ بوده و هیجان طلبی و نوجویی نوجوانان از ویژگی های آن است

معاون تربیت بدنی و سلامت مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی یکی از وظایف آموزش و پرورش را آگاهی بخشی دانسته و در این راستا توانمندسازی مدیران و مربیان را بسیار ضروری و سازنده خواند.

حسینی مبحث توجه به مبارزه با آسیب های اجتماعی را جزو مطالبات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: ناهنجاری ها و مواردی مانند اعتیاد از جمله آسیب های بسیار بزرگی هستند که در صورت بی توجهی می تواند در آینده برای جوانان و نوجوانان این سرزمین بسیار خطرناک باشد..

شایان ذکر است؛ این مراسم با حضور افزون بر 300 نفر از خانواده ها در دبیرستان ولایت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد در طی این آیین از کسبه فعال در امر مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.