یاسوج؛

519 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف 519 کیلوگرم مواد مخدر طی یک هفته اخیر در این استان خبر داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مهدی انصاری با حضور در مرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران از کشف 519 کیلوگرم مواد مخدر در استان طی یک هفته اخیر خبر داد و گفت: مواد کشف شده از جنس تریاک و حشیش بودند که با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاقچیان دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر اینکه ماموران مبارزه با مواد مخدر همواره با تلاش‌های خود سعی در پاکسازی و مبارزه با قاچاق هرگونه مواد مخدر به استان هستند، گفت: در یک هفته اخیر سه باند مواد مخدر منهدم و هشت خودرو از آن‌ها کشف و ضبط شد.

انصاری با ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با هوشیاری کامل تمامی محورهای مواصلاتی به استان را بررسی و در صورت مورد مشکوک در کمترین زمان ممکن وارد عمل خواهند شد و افراد خاطی و قاچاقچیان را دستگیر خواهند کرد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه از اولویت‌های پلیس، مبارزه با مواد مخدر است، گفت: دشمن با حربه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به جوانان نظام دارد که ورود مواد مخدر و توزیع و پخش آن با هدف ضربه زدن به اسلام و جوانان است.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دشمنان سعی دارند جوانان را از ارزش‌ها و آرمان‌ها دور کنند و به این نظام ضربه وارد کنند لذا خوشبختانه با هوشیاری ماموران هرگونه نقش دشمنان نقش بر آب می‌شود.

انصاری در پایان ضمن قدردانی از پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در طول سال جاری اقدامات خوبی در سطح استان گرفته که به نسبت گذشته بهتر بوده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.