بوشهر؛

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان توحید جم/ عیادت هاشمی از بیماران

وزیر بهداشت در ادامه سفر به استان بوشهر با حضور در شهرستان جم از بیمارستان توحید این شهر بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت بعد از ظهر امروز با حضور در شهرستان جم از بیمارستان توحید این شهر بازدید کرد.
وزیر بهداشت با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان در جریان روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران در این بیمارستان قرار گرفت.

هاشمی گفت: اگر حق بیمه کارگران شاغل در جم صرف زیرساخت‌های درمانی جم شود، بخش مهمی از مشکلات درمانی این شهرستان حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از راه حل‌های مشکلات درمانی در جم، تأمین اعتبار از محل حق بیمه کارگران است، تصریح کرد: باید بسته‌های طرح تحول سلامت با هدف حل مشکلات درمانی جم در این شهرستان اجرایی شود.

در این بازدید که سالاری استاندار بوشهر و جمعی از مسؤولان استان بوشهر هم حضور داشتند، وزیر بهداشت با شماری از پرسنل بیمارستان جم گفت‌وگو کرده و با مسائل و مشکلات آنها آشنا شد.

بر اساس این گزارش وزیر بهداشت در گفت‌وگو با مسؤولان بیمارستان بر ضرورت رسیدگی به بیماران تأکید کرد و گفت: پیشگیری از بیماری‌ها باید در رآس امور باشد و با توجه به بروز بیماری مختلف در هر منطقه، شناسایی بیماری‌های منطقه‌ای مورد نظر باشد.

همچنین وزیر بهداشت با حضور در بخش‌های بستری بیماران، ضمن عیادت از ایشان دستورات لازم برای رسیدگی بیشتر و بهتر هم به بیماران دارد.

وزیر بهداشت در ادامه سفر به استان بوشهر، تا دقایقی دیگر به شهرستان دیر سفر خواهد کرد.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.