ایلام؛

افزایش سه برابری تردد زائران از مرزهای کشور

وزیر کشور در نشست ستاد اربعین اعلام کرد : تردد زائران از مرز مهران نسبت به سال قبل افزایش سه برابری داشته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ عبدالرضا رحمانی فضلی گفت:تاکنون بیش از 840هزار نفر از مرزهای سه گانه به کشور به گشتند که این میزان نسبت به تردد 250 هزار نفر در مدت مشابه سال قبل افزایش سه برابری در بازگشت داشته است.

وی با تقدیر از خدمات رسانی تمامی دستگاه های عضو ستاد اربعین گفت:علاوه بر استفاده از ظرفیت های دولتی توان مردم هم برای خدمات رسانی در نظر گرفته شده است.

وزیر کشور در ادامه با تقدیر از مسئولان عراقی در پذیرش و سازماندهی زائرین و همکاری با مسئولان کشورمان گفت:درصدد هستیم علاوه بر افزایش گذرهای مرزی زیرساخت ها را نیز تقویت کنیم.

رحمانی فضلی با تقدیر از تلاش های صداو سیما در اطلاع رسانی این همایش عظیم افزود:با اطلاع رسانی بموقع رسانه ی ملی توانستیم تردد زائران را مدیریت کنیم.  

وزیر کشور در ادامه ی سفر خود به مهران و در جریان بازدید از پایانه ی مرزی مهران و بیمارستان صحرایی گفت:خدمات رسانی پزشکی  تا پایان سفر اربعین ادامه خواهد داشت.  

یکصدو پنجاه آمبولانس با یک هزار و دویست نیروی متخصص و دو بیمارستان صحرایی با ظرفیت پنجاه تخت کار خدمات رسانی پزشکی را در مرز مهران انجام می دهند.









 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، مهران ، تردد ، زائر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.