یزد؛

تشدید سرما و یخبندان در استان یزد

سرما و یخبندان که از شنبه هفته جاری در این استان آغاز شده طی روزهای آینده بر شدت آن افزوده شده و همچنان تا آخر هفته میهمان مردم این خطه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛محمد رضا شیرغلامی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد اعلام کرد: سرما و یخبندان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به اوج خود می رسد.

شیرغلامی گفت:با حاکمیت توده هوای سرد و پرفشار بر روی کشور طی روزهای اینده شاهد کاهش بیشتر دما و شدت گرفتن سرما و یخبندان در اغلب نقاط استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در شهر یزد در 24 ساعت گذشته بین پنج تا 13 بوده اظهار داشـت: پیش بینی می شود امروز دمای هوای یزد در گرمترین ساعات به 10، فردا به هشت و روز چهارشنبه به 5 برسد.

شیرغلامی اضافه کرد: همچنین دمای هوای شهر یزد در سردترین ساعات، امشب به منفی یک، فردا شب به منفی سه و چهارشنبه شب به منفی پنج می رسد ضمن آنکه دما در مناطق کوهستاتی به منفی 12 خواهد رسید.

وی سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته را طزرجان تفت و ندوشن با منفی هشت و گرمترین نقطه مروست خاتم با دمای 17 اعلام کرد، همچنین دمای هوا در دهبالا و گاریز هم به ترتیب منفی هفت و منفی 5 اعلام شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد ادامه داد: از اوایل هفته آینده موجی از جنوب غرب کشور وارد که پیامد احتمالی آن در روزهای شنبه و یکشنبه در برخی نقاط استان بارندگی و بویژه در ارتفاعات خواهد بود.

وی یادآور شد: از شنبه آینده از شدت سرما کاسته شده و دمای هوای استان چند درجه افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ ی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار