پس از برگزاری یک رزمایش مشترک؛

استقرار یک فروند ناو انگلیسی در سرزمین‌های اشغالی

یک فروند ناوجنگی انگلیسی پس از انجام رزمایشی مشترک با نیروی دریایی رژیم صهیونیستی، در بندر حیفا پهلو گرفت.

استقرار یک فروند ناو انگلیسی در سرزمین‌های اشغالیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس،یک فروند ناوجنگی انگلیسی پس از انجام رزمایشی مشترک با نیروی دریایی رژیم صهیونیستی، در بندر حیفا پهلو گرفت.

این اقدام در حالی صورت گرفت که تنش‌ها در شرق منطقه مدیترانه تشدید شده است.

این در حالی است که لندن و تل ا آویو مدعی شدند استقرار ناو "اچ. ام. اس بالوارک" انگلیس امری عادی و بازتاب افزایش روابط امنیتی میان این دو است، اما این نخستین ناو جنگی است که از سال 2009 تاکنون در حیفا پهلو گرفته است.  

اما استقرار این ناو چندین هفته پس از مستقر شدن ناو هواپیمابر روسی به نام آدمیرال کوزنستوف در ساحل سوریه صورت گرفته است.

جیمز پارکین، فرمانده این ناو انگلیسی اظهار داشت: شرق منطقه مدیترانه هم‌اکنون بسیار خطرناک است. اما این کاری است که ما باید آن را انجام دهیم. قطعا ما در بالاترین سطح آمادگی هستیم.

"دیوید کوآری،" سفیر انگلیس در سرزمین‌های اشغالی، مدعی شد این کشتی جنگی چندین ماه است در این منطقه پهلو گرفته و پیش از بازگشت به انگلیس برای مدت کوتاهی در حیفا توقف کرده است.

وی مدعی شد انگلیس و اسرائیل با چالش‌های مشترکی مواجه هستند و بسیاری از این چالش‌ها از این منطقه نشات می‌گیرد.

اما یک مقام نیروی دریایی اسرائیل که خواست نامش فاش نشود، اظهار داشت طی دو سال اخیر شمار استقرار ناوهای هم‌پیمانان این رژیم افزایش داشته است.
 
وی افزود: این مسئله به ما فرصت می‌دهد تا با نیروهای دریایی مختلفی که فرصت تمرین با آنها وجود ندارد، همکاری کنیم و آنها را آموزش دهیم.




انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار