اردبیل؛

مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه ای اردبیل منصوب شد

اصغر سلیمان‌زاده به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه‌ای اردبیل معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ در مراسمی که با حضور مشاور وزیر نیرو، مسؤولان استانی مدیران حوزه آب برگزار شد، داود نجفیان پس از 5 سال و 8 ماه مدیریت در سمت مدیر عاملی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل سکان اداره این مجموعه را به اصغر سلیمان‌زاده سپرد.

مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در مراسم تودیع معارفه شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار داشت: تغییر و تحول در مدیریت یک امر لازم و ضروری است و من امیدوارم بتوانم برای استان اردبیل در طول چند سالی که فعالیت خواهم کرد، بسیار تاثیر گذار بوده و خدمات مطلوبی انجام دهم.

اصغر سلیمان‌زاده با اشاره به اینکه مقابله در رابطه با خروج آبهای مرزی و تعادل‌بخشی آب از اهمیت ویژ‌ه‌ای برخوردار است، افزود: تمام تلاش خود را برای اقدامات عملی در این زمینه انجام خواهد داد تا بتوانم رضایت همه‌جانبه مسئولان و مردم را جلب کنم.

وی تصریح کرد: استان اردبیل با توجه به ظرفیتهای زیادی که دربخش کشاورزی دارد، نیازمند برنامه‌ریزی مناسب در مدیریت مصرف آب است که باید برای این امر برنامه‌ریزی اساسی و هدفمندی انجام شود.

مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مدیریت در حوزه آب منطقه‌ای اردبیل سهل و ممتنع است بیان کرد: آنچه که امروز در حوزه مدیریت آب اردبیل شاهد هستیم حاصل تلاش همه کارشناسان، کارمندان و کارکنان این شرکت است که توانستیم وضعیت نسبتا مورد قبولی را شاهد باشیم.

داود نجفیان با تشکر از اعتماد مدیران وزارتی نسبت به خویش در پنج سال گذشته بیان کرد: هدف ما اعتلای شرکت در تمام سطوح بود و به جرائت می‌توانم بگویم هر چند با کم و کاستی‌های بزرگی مبارزه کردیم اما توانستیم رده قابل قبولی را به دست بیاوریم.

وی به موفقیت‌های شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اشاره کرد و گفت: ما از سال 91 تاکنون رتبه‌های برتر و ممتاز ارزیابی را در کشور به خود اختصاص دادیم و مطمئن هستم که پرچمدار بعدی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به خوبی خواهد توانست این طرح‌ها را به سرانجام برساند.

در پایان این مراسم از زحمات داود نحفیان مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد و اصغر سلیمان‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل انتخاب شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهراب سهرابی
۰۱:۵۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
خیلی به جا و شایسته مباشد