بیرجند؛

زعفران را در گاو صندوق نگه داری کنید

فرمانده انتظامي شهرستان سرايان گفت: زعفران های خود را در گاو صندوق نگه داری کنید.

فرمانده انتظامي شهرستان سرايان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛ گفت: به منظور پيشگيری از سرقت زعفران، بلافاصله پس از برداشت، محصول خود را نزد زعفران فروشان و افراد مطمئن به امانت سپرده و يا در گاوصندوق نگهداری كنید تا دردام سارقان گرفتار نشوید.

سرهنگ برادران در ادامه از كشف 40ميليون ريال زعفران سرقتی شهرستان سرایان خبر داد و افزود: با اعلام شکايت شهروندی مبنی بر وقوع سرقت مقدار ۹۰۰ گرم زعفران از منزل وی در سرايان،پرونده در اختيار پليس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت:در اين زمينه تحقیقات پلیس به صورت گسترده آغاز شد و مأموران به شخصی كه در حال تردد در اطراف منزل مالباخته بود و حامل مقداری زعفران بود،مشكوك شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سرايان افزود:مأموران بلافاصله متهم را دستگير و به كلانتري منتقل كردند كه سارق در ابتدا منكر هرگونه جرمی بود اما با ارئه شواهد و مستندات موجود؛لب به اعتراف گشود و به سرقت900 گرم زعفران به ارزش 40 ميليون ريال اعتراف كرد.

سرهنگ برادران با اشاره به اينكه اموال سرقتی به مالباخته تحويل داده شد،گفت:در اين رابطه متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار