باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

تیپ گولانی؛ وحشی‌ترین نیروهای ارتش اسرائیل در راه کمک به تکفیری‌ها + تصاویر

«تیپ گولانی»؛ «تیپ شماره یک ارتش اسرائیل» است که مرگ مجازات نظامیان و فرماندهانی است که در این تیپ خدمت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یگان‌هایی از تیپ گولانی ارتش صهیونیستی به مواضع تروریست‌های «شهدای یرموک» (هم‌پیمان با داعش) در جنوب شرق بلندی‌های جولان حمله کردند. در این حمله یک خودروی تروریست‌ها منهدم و ۴ تروریست به هلاکت رسیدند. حال باید دید که چرا ارتش اسرائیل این خودزنی آشکار را انجام داده و به نیروهای خودی حمله کرده است.

وحشی‌تر از وحشی‌های گولانی

گولانی نامی بزرگ برای ساكنان اسرائيل است اين نام نشانگر زبده‌ترين جنگجويان ارتش اسرائيل است. یکی از تیپ‌های کوماندویی معروف اسرائیل که این رژیم تبلیغ بسیاری روی آن انجام می‌دهد؛ تیپ معروف گولانی است که به ادعای مقامات اسرائیلی، هر نظامی عضو این تیپ برابر با ۱۳ نظامی معمولی توان دارد.

تیپ گولانی؛ وحشی‌ترین نیروهای ارتش اسرائیل در راه کمک به داعش + تصاویر

تصویر بسیار مبهم و پیچیده‌‌ای از تیپ گولانی نه تنها در خارج از ارتش رژیم غاصب صهیونیستی؛ بلکه در داخل آن وجود دارد. در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی معروف است که این تیپ با مشکلاتی همچون بی‌انضباطی و توبیخ افراد خود مواجه نیست. کسانی‌ که به این تیپ ملحق می‌شوند، آموزش‌‌های خود را با تیراندازی و هدف‌گیری دقیق آغاز می‌‌کنند و کار خود را با آموزش انواع شکنجه‌ها و آزار و خشونت‌ها به پایان می‌رسانند.

هر بار که ارتش رژیم صهیونیستی در برابر ماموریت نظامی سخت و حساسی قرار می‌‌گیرد که نیازمند سماجت، سرسختی و جنگندگی یا به عبارت بهتر سنگ‌دلی است، به سراغ تیپ گولانی می‌روند. 

فرماندهان سابق تیپ گولانی، این تیپ را به سگ روت ویلر تشبیه می‌کنند که در روزهای عادی باید آن را به زنجیر بست، اما در شکار بهترین سگ در کنار تو خواهد بود.

تیپ گولانی؛ وحشی‌ترین نیروهای ارتش اسرائیل در راه کمک به داعش + تصاویر

به همین دلیل باید گفت که تیپ گولانی از جمله تیپ‌های ارتش رژیم صهیونیستی است که در تمام جنگ‌های این رژیم و اغلب حملات و تجاوزهای گسترده آن در تمام مناطق سرزمین‌های اشغالی و بیرون آن حضور و مشارکت داشته و یکی ازشعارهای آن، این است که باید ماموریت محوله را به انجام رساند.

تشکیل تیپ گولانی

تیپ گولانی چند ماه پیش از اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی در فوریه 1948 تشکیل شد و همان طور که گفته شد، در جنگ‌های بسیاری مشارکت داشته است، از جمله جنگ 1948 ، جنگ علیه ارتش‌ های اردن، سوریه، لبنان و حتی عراق. هم چنین جنگ 1967، جنگ اکتبر 1973، جنگ اول و دوم لبنان و حتی دو انتفاضه فلسطین در سرزمین‌ های اشغالی.

تیپ گولانی؛ وحشی‌ترین نیروهای ارتش اسرائیل در راه کمک به داعش + تصاویر

معروف‌ترین عملیات‌هایی که تیپ گولانی آن را به اجرا گذاشته است، عملیات موسوم به «عملیات نوکییو» در سال 1962 است که طی آن این تیپ حملاتی را علیه پایگاه‌های سوری در کرانه شرقی دریاچه طبریه انجام داد، هم‌چنین اشغال کوه «الشیخ» در سال 1967 و واداشتن ارتش سوریه به عقب نشینی از آن، تسلط بر رام‌الله و سرکوب عملیات‌‌های شهادت‌طلبانه فلسطینیان در شهرهای اصلی سرزمین‌‌های اشغالی طی سال‌‌های دهه نود قرن بیست.

تیپ گولانی؛ وحشی‌ترین نیروهای ارتش اسرائیل در راه کمک به داعش + تصاویر

گولانی يعنی اسرائيلی

تیپ شماره یک ارتش رژیم صهیونیستی در سال 2011 میلادی رکوردار جذب نیرو بود (بدون تردید این امر بیانگر روحیه خشن و کینه‌توزانه حاکم بر جامعه صهیونیستی و به ویژه جوانان این رژیم است). براساس آمارهای موجود از میان جوانان صهیونیستی که برای خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی در آن سال نام نویسی کرده بودند، 48.9 درصد خواهان خدمت در تیپ گولانی بودند.

 فرماندهی گردان‌های این تیپ از جمله رویاهای تمام فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی است، اگرچه بیم و هراس بسیاری از این تیپ به خاطر سخت‌گیری‌هایی که در آن می‌شود، وجود دارد.

تیپ گولانی؛ وحشی‌ترین نیروهای ارتش اسرائیل در راه کمک به داعش + تصاویر

بخش‌های تشکیل‌دهنده تیپ گولانی

تیپ گولانی متشکل از 5 گردان است

گردان باراک
گردان جدعون
گردان المتسللين 
گردان الجوز 
گردان شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات

تیپ گولانی؛ وحشی‌ترین نیروهای ارتش اسرائیل در راه کمک به داعش + تصاویر

روحیه خصمانه و جنگنده حاکم بر تیپ گولانی

بر کسی پوشیده نیست که از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های تیپ گولانی روحیه وحشیانه‌ای است که بر این تیپ حاکم است، به گونه‌ای که حتی در مواردی انتقاد و اعتراض بسیاری از رسانه‌های صهیونیستی را نسبت به عملکرد این تیپ و رفتار عناصر آن و بازتاب‌‌های اجتماعی این برخوردها را به دنبال داشته است.

اما در خصوص آموزش‌ها و تمرین‌های ویژه تیپ گولانی باید گفت که آنها مسافت‌های طولانی را راهپیمایی می‌کنند و این یکی از مهم‌ترین تمرین‌‌های افراد این تیپ است، به گونه‌ای که در برخی از موارد راهپیمایی آنها به 70 کیلومتر هم می‌رسد. هنگامی‌ که از فرماندهان این تیپ درباره دلیل این راهپیمایی‌‌های طولانی در آموزش‌‌ها سوال شد، فرمانده یکی از گردان‌های تیپ گولانی گفت: 

برای اینکه هر سرباز بداند که پس از طی مسیر 70 کیلومتر باز هم می‌تواند، پیاده‌روی کند و به پیش برود. این یک اصل در تیپ گولانی است که هر کس نتواند مسیر طولانی و سختی را طی کند، به یک جنگجوی زبده و نیرومند تبدیل نخواهد شد و هر کس باید اینقدر این کار را انجام دهد تا موفق به این امر شود.

تیپ گولانی؛ وحشی‌ترین نیروهای ارتش اسرائیل در راه کمک به تکفیری‌ها + تصاویر

از حیث تجهیزات نظامی باید گفت که تیپ گولانی از جمله مجهزترین تیپ ‌های ارتش رژیم صهیونیستی است که یکی از مهم‌ترین دلایل آن، به دلیل ماموریت‌‌های خاص آن است و به همین دلیل تنها تیپی در ارتش رژیم صهیونیستی است که تاکنون مدرن‌‌ترین زره‌پوش‌‌های جنگی دنیا را در اختیار دارد.

گولانی؛ افسانه‌ای که در جنگ 33 روزه بر باد رفت

هنگامی که در جریان جنگ ۳۳ روزه ارتش اسرائیل با بن‌بست نفوذ به داخل لبنان مواجه شد، از این تیپ کمک گرفت و چند گردان آن راهی مرزهای شمالی فلسطین اشغالی شدند. نظامیان متکبر این تیپ هنگامی که به سمت خاک لبنان حرکت می‌کردند، در برابر دوربین‌های تلویزیونی به گونه‌ای حرکت می‌کردند که گویی تا ساعتی دیگر سرنوشت جنگ به دست آنها رقم خواهد خورد. اما تنها ساعتی صبر نشان داد تا صدای گریه این نخبه‌های نظامی و نحوه بازگشت آنها از منطقه جنگی چگونه رقم خورد.

تیپ گولانی؛ وحشی‌ترین نیروهای ارتش اسرائیل در راه کمک به داعش + تصاویر

آنچه دوربین‌های تلویزیونی آن روزها نشان دادند از هم پاشیدن سازمان رزم این تیپ کارکشته اسرائیلی در برابر رزمندگان لبنانی بود. این تیپ در نبردهای سنگین با نیروهای مقاومت در چند منطقه مرزی از جمله مرکبا، عیتاالشعب، مارون الراس، بنت جبیل و الطیبه جنگید و در تمام این مناطق متحمل شکست شد. نبرد سنگین رزمندگان مقاومت با این نظامیان در آن روزها باعث اعتراف فرماندهان نظامی این تیپ به قدرت جنگی حزب‌الله شد.

تیپ گولانی؛ وحشی‌ترین نیروهای ارتش اسرائیل در راه کمک به تکفیری‌ها + تصاویر

یوئاف مرداخای از فرماندهان تیپ گولانی گفت: باید اعتراف کنم که نیروهای حزب‌الله قهرمانانه می‌جنگند و از هیچ چیز نمی‌ترسند. نیروهای حزب‌الله در روستای مرکبا در بخش غربی مرز جنوب لبنان نبردی شجاعانه به نمایش گذاشتند و با مهارت جنگیدند. البته این تمام ماجرا نبود، هنگامی که نیروهای تیپ گولانی با حمایت تانک‌ها و آتش توپخانه و حمایت هوایی برای تصرف بنت جبیل حرکت کردند، روزهای سختی را در پیش داشتند. در نبرد بنت جبیل ۳۵ تن از این نظامیان کشته و ده‌ها تن از آنها زخمی شدند. گردانی که عازم نبرد در این منطقه بود به گفته شاهدان عینی تنها با چند ده تن رزمنده لبنانی مواجه شد. این تیپ سه بار تلاش کرد تا شهر بنت جبیل را که به گفته آنها پایتخت حزب‌الله بود، تصرف کند، اما هر بار که دست به حمله می‌زد چاره‌ای جز عقب‌نشینی و فرار از مهلکه نداشت. به گفته برخی از فرماندهان این تیپ ضرباتی که در جنگ ۳۳ روزه بر پیکر آنها وارد شد هنوز هم بازسازی نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۱۳:۲۸ ۱۳ تير ۱۴۰۱
ببخشید یه سوال داشتم،این تیپ یا لشگره گولابی اسرائیل که میگن چن نفر هستن حالا؟۱۰۰۰ تا هم که باشن، هزارتا گولابی مگه از صد کیلو بیشتر میشه؟یه دونه سردار فیروزآبادیه ما سنگین تر از سه تا لشگر گولابیه اسرائیلیه دیگه. خداییش غیر از اینه؟
Iran (Islamic Republic of)
S.S.K
۱۳:۲۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
داداش اینا هنوز با تیپ ۶۵ یا همون N.O.H.E.D در نیافتادن چون اگه در بیوفتن علاوه بر نابودی خودشون سایرت متکال و شایطت ۱۳ و یمام نمیشناسن میزنن کل اسرائیل رو نابود میکنن.
و البته نباید یگان صابرین رو هم دست کم بگیریم که دیگه هیچ_درگیری با صابرین = نابودی کل اسرائیل به همراه کل نیرو های ویژه ترسوشون
زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
حامد امیرحاجیلو
۱۹:۲۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
سلام اسرائیل ساخته و پرداخته غرب برای تفرقه افکنی بین مسلمانهاست و هیچ عددی نیست این اروپا و آمریکاست که بعنوان حامی اسرائیل دشمن اصلی ما مسلمان هل هستند ان شا الله با وحدت اسلامی پشت اسرائیل و حامیان شرقی و غربیش به ذلت خواهند افتاد فقط باید از امام سید علی خامنه ای تبعیت کنیم و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
Amirsn82
۲۳:۱۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۵
گولانیهای کودک کش رزمندگانی مثل ارتش و سپاه و بسیج ایران رو ندیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۵
13 نفرو حریفن ؟
هرچی دلشون میخواد بگن ولی به قول حاج قاسم عمودی میان و افقی بر میگردن
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۸:۴۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۵
اینا وحشتناکن؟ شبیه دلقک هستن و خنده دار...اولین جنگ مستقیم اونها با کشور عزیزم ایران = نابودی کامل این حیوان صفت ها...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۵
سلام بر رزمندگان اسلام سلام بر شهدا سلام به جوانان پاک سرزمین حسینی ایران خدا باماست خدا نگهدار همه ایرانیان وامت اسلامی است مرگ بر اسراییل ترسو که مثل طبل توخالی است
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۷:۲۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
اونا اگر عددی بودن از یه باریکه غزه صد تا صد تا موشک تو سر شون نمیخورد ! فکر نمیکنم اونا حتی از پس ما ریش سفیدای گردان حبیب ابن مظاهر بر بیان ! سلام بر مدافعان حرم
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۴:۲۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
ما همه سرباز توئيم خامنه اي گوش به فرمان توئيم خامنه اي *يادتان نرود اين ملت دست خدا به همراهشان است مرگ بر اسرائيل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
هیچییی نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۱:۴۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
بهترين و مناسبترين اصطلاح براي توصيف اشغالگران قدس را سيد حسن نصرالله با استفاده از آيه شريفه قرآن كريم ارائه نمود كه فرمود: " ان اوهن البيوت لبيت العنكبوت" همه همینه ظاهري صهيونيستها همچون تارهاي ضعيف عنكبوت, سست و بي بنياد است.
Spain
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
خدا کنه ک جنگ نشه اگه جنگ اتفاق بیفته جنگ جهانی رخ میدهد.ما ک ن اونورو دیدیم ن اینور آخرشم جنگ میشه میکشنمون راحت میشیم از دست همه.ب امید روز پیروزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
زنده باد تیپ 55 هوابرد شیراز
Iran (Islamic Republic of)
ramin
۰۷:۲۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
حسين عليه السلام و 72 تن در كربلا ، شجاع ترين نيروي هاي بودند كه تا به حال در جنگ تن به تن شناخته شده است و شجاع تر از آنها نخواهد آمد. اگر هدف الهي باشد شجاعت به مرز بي نهايت خواهد رسيد. گولاني در برابر سپاه قدس ايران ذره اي بيش نيست پس فريب تبليغات رسانه اي غرب را نخوريم كه اگر غير از اين بود باور كنيد اسراييل و حاميانش چون آمريكا و انگليس يك لحظه در حمله نظامي به ايران ترديد نميكردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
اونارو به ما بچه های دولاب بسپارن نشونشون بدیم که اونا گورانین یا ما دولابی ؟ سلام بر شهیدان دورود بر رهبر انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۲:۵۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
با سلام همیشه درطول تاریخ هر ارتش و یا دولتی که فکر کرده قویست تونبردباخته تنها ارتش های تو میدان نبردپیروزن که دشمن ندونه باکی طرفه تو دفاع مقدس ما متر به مترکشته دادیم هر زمانی که به قدرت خودمون مغرور بشیم بدونید دراولین نبرد کارمون ساخته هست پس بهتره ناشناخته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
زاهد
۰۰:۴۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
طبل توخالیست حزب الله توخالی بودن آنان را ثابت کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۳:۵۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
در برابر یگان صابرین سپاه هیچ عددی نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
مقاومت سربازای متجاوز گولانی رو اسیر کنه و امتیاز بگیره از رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
احمد مهدی
۲۲:۲۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
خب قوی هستند نیروی ویژه هستند بابا 70 کیلومتر پیاده روی میکنند خب مردم عادی ما هم که در زیارت اربعین از تهران و ... پای پیاده به کربلا میروند راستی چند کیلومتر میروند 700 کیلومتر بیشتر خب روزی چند کیلومتر میشه 70 -80 کیلومتر طی یک روز انهم با زن و بچه و کوله و بدون پشتیبانی زمینی و هوایی -خب بقیه اش بدون شرح
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۲۲:۱۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
سلام اونها نميدونن ماچيزى داريم كه هم قدرشو خوب ميدونيم وهم اونها ندارنش وآرزو چنين كسى را دارن ميدونيد اون رهبر عزيزمان كه خدا انشاءالله سايه شون بر سرمان باشه انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
mmmm
۲۲:۰۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
با تیپ 65 نوهد. صبحگاه تهران .شامگاه تلاویو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
اون سربازه پیش سگه عکس گرفته بلد نبوده زیپ شلوارشو ببنده دکمه هاش بازه خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۱:۳۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
با سلام، من در زمان جنگ بسیجی پانزده ساله بودم در گردان عاشورا، آموزش آبی خاکی وعبور از باتلاق وغواصی ما شبی سی کیلومتر راه میرفتیم،تازه اون موقع زمان جنگ بود حالا ماهیچه های پامون مثل سنگ شده، روزی هفتاد کیلومتر کار هر روز مون هست
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۲۱:۲۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
بلاخره گوگولا ی اسراییلی از لونشون بیرون آمدند.ونقاب از چهره حقیقی تکفیریها وداعشیها برداشته شد. حزب الله خیلی وقت بود منتظر همچین لحظه ای بود تا بانیروی شیطان رو دررو بجنگد جندالله بلطف خداوند همیشه برجندشیطان پیروز است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
اگه اسراییل میخواد علنا علیه سوریه بجنگه ما هم باید بیشتر از اینها وارد معرکه جنگ بشبم.مثل اینکه وقت جنگ علنی با اسراییل رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ضیا ٕ الدین
۲۰:۱۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
باعرض سلام؛
برادران مانباید دشمن رادست کم بگیریم وبه این نیروهای خودی اکتفاکنیم,بلکه بایدروزبه روز خودراتقویت کنیم وزمینه ظهور آقاامام زمان علیه السلام رافراهم کنیم وزمینه ظهورفراهم نمی شود؛جزبافهم وظیفه وانجام آن. اللّهم ارْزُقنا توفیقَ الطّاعه
التماس دعا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
تیپ گوگولی مگولی منظورتونه دیگه.
Turkey
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
ما مردم عادیمون واسه اربعین روزی 80 کیلومتر پیاده میرن
Canada
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
الهى درد و بلاى يك سرباز ايران ، بخوره تو سر همهء اسراييل ،
يك نگاه نيروهاى باايمان ايرانى همهء صهيونيستهارو مى لرزونه
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۱۹:۴۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
گولانی کیلو چنده زنده باد رهبر زنده باد ایران زنده باد ترک
Iran (Islamic Republic of)
اوسا
۱۹:۳۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
اینا گولانی نیستن....گوگوری مگورین داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
ان شاء الله به زودی پیاده روی اربعین به سمت قدس و لگد مال کردن رژیم صهیون و همه ی تیپهاشون آغاز میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
ان شاء الله به زودی پیاده روی اربعین به سمت قدس و لگد مال کردن رژیم صهیون و همه ی تیپهاشون آغاز میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
ان شاء الله به زودی پیاده روی اربعین به سمت قدس و لگد مال کردن رژیم صهیون و همه ی تیپهاشون آغاز میشه
Iran (Islamic Republic of)
لر 2
۱۸:۴۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
آفرین لر 1 منم معتقدم اینا هنوز با شیر بچه های ایرانی در نیفتادند تا بدونند گولانی مولانی سرمون نمیشه من بچه های سپاه و دیدم هر هفته یک روزشو پیاده روی برد بلند دارن انجام میدن اینا هنوز با گردان صابرین روبرو نشدند
Germany
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
راه ما راه حسین (ع) است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
از آن نترس که هیاهو دارد از آن بترس که سر به تو دارد اسرائیل هنوز قدرت اراده شکست ناپذیری و ایمان جوانان ما خبر نداره "یدالله فوق ایدیهم"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
وای وای ترسیدم
Iran (Islamic Republic of)
جعفر ساعدی
۱۷:۴۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
سلام خدمت تمامی رزمندگان دفاع مقدس ازدفاع ایران تادفاع عراق ودفاع سوریه سلام به شهیدان بخدا سوگند من ۵۰سالمه اگر همین حالا رهبرم اجازه بده چنان بارشادت باهمان سپاه ابرهه میجنگم که همگی مات ومبهوت شوند ما نوکران حسینیم وتحت امر رهبر اینها سرتاسر زندگیشان هم اموزش ببینند باز بایه حسین گفتن فرار میکنند پس یا حسین ع
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۴۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
حزب الله همالغالبون این وعده پروردگار است
Iran (Islamic Republic of)
علی محمددوست.خ
۱۷:۳۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
درود بر مردان با ایمان و بی ادعا,اما شهادت طلب.شهادت گوارایتان باد ای دلاوران لبنانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
۷۰کیلومترکه چیزبی نیست.امسال از مشهد تا کربلا کاروان پیاده روی داشتیم.لبیک یا حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
سلاح مخفی ما ایمان به خدا و عشق به شهادت در راه اوست.سلاحی که پبشرفته ترین سلاحها دربرابرش کم میارن و بزانو در میان...ما با عشق بشهادت میجنگیم و اونا باترس از مرگ...اللهم ارقنا شهادت فی سبیل الله....آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
بجا گولانی. درمورد سپاه قدس وتیپ ۶۵نوهد مطلب بگذارین.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۵:۰۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
با سلام و عرض ادب با توجه به تعریف ها و تبلغ ها انجام شده به دلیل ایمان نداشتن لشگر کفر و یاری نشدن آنها از طرف خداوند به حساب نمی آیند شاید چند نفر از مردم عادی و زن و بچه را به شهادت برساند ولی راه به جائی نخواهند برد . خداوند وعده فرموده لشگر اسلام را یاری خواهد رساند . ایران عزیز ما نیز سردارانی همچون سلیمانی - فضلی - خادم و ... دارد که هر کدام ازاینها برابر با چند صد لشگر از لشگر کفر هستند و منتظر دستور رهبر فقید مان می باشند
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۴:۴۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
این عکس اخری مردنی بود در ثانی هر بسیجی مخلص ما ده برابر ژنرال های اونا ارزش داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
اینها طبل تو خالی اسرائیله و فقط برای تبلیغ استفاده می کنند کم آوردن
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۳:۵۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
گولانی در جنگ 33 روزه 22 روزه کجا بودی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۴۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
به گرد پای تکاور های خودمون نمیرسن.اینا فقط یه مشت کودک کشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
اگه ملاکش هفتاد کیلومتر پیاده رویه من از همینجا تا اسراییل پیاده میرم
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۳:۳۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
آن چیزی که من دیدم گیجهایی بیش نبودند
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۵۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
اینا فقط در آغوش ننه شان شجاعند وقادر به چنگ انداختن به چهره یتیمان فلسطینی وحاکمان ترسو وشکمباره به ظاهر مسلمان وگرنه در مقابل بچه بسیجیهای شیر دل همانند موش می مانند که نمونه ان در مصاف با حزب الله شجاع است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
سرنوشت گولانی را به لرستان بسپارید
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۲:۴۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
بخدا نگاه به قیافه هاشون کنید اصلا بهشون نمیاد که اینکاره باشن
Iran (Islamic Republic of)
عمراني
۱۲:۴۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
خدالعنتشون كنه
Saudi Arabia
بهونه
۱۲:۲۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
اسرائیل با همه تیپ های گولان ان شاء الله 25 سال آینده را نخواهد دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
الان شده 23 سال ماكزيم اونم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۵۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
ی گردان سپاه کل اسراییل رو میتونه بگیر
-
نادر
۱۱:۴۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
تازند ه ایم رزمنده ایم
Iran (Islamic Republic of)
فریبرز
۱۱:۳۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
اینا که ادعا میکنن یک نفر نیروی به اصطلاح گولانی برابر با 13نیروی عادی هست.من با اطمینان میگم هر یک نفر از نیروهای نوپو یا نوهد ایران ما برابر با 13نیروی پوشالی گولانی است.
Iran (Islamic Republic of)
حمید نریمانی
۱۱:۳۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
رهبرم سید علی اجازه دهد همشون تکه تکه میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمدالهی
۱۱:۲۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
به والله قسم با اراده ای که ایرانی با عزت و غیرت داره و همچنیین داشتن فرماندهان با ایمانی امثال حاج قاسم سلیمانی اسرائیل کشک هم نیست
Netherlands
حمید
۱۱:۲۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
همش خالی بندی وتبلیغ الکیه
انگار یادشون رفته در جنگ با حزب الله از ترس مامانشونو صدا میزدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
سپاه اسلام خدا رو داره؛اونا چی دارن همون طور که تو عکس پیداست یه سگ
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۱:۲۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
با یک یا زهرا گفتن ما همه اینها از دم تار ومار میشوند زنده باد ایران وایرانی
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۱:۰۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
ایرانی ضمن اینکه به فکر دنیای خودش هست ولی اعتقاد به زندگی ابدی و بهشت و جهنم داره اما اینا که اعتقادی به زندگی بعد از مرگ ندارن و این دنیا رو بهشت خودشون میدونن واقعا جیگر مقابله با ایران و ایرانی رو دارن؟؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
من خودم به تنهایی حریف 13 نفر ازاین تیپ گاگولا هستم زنده باد نیروی مسلح کشورم ایران
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
خوبه درباره تیپ ۶۵ نوهد هم پست بزارید که جز ۵ تیپ برتر دنیاست نه گولانی که هیچی نیست
-
محسن
۱۰:۵۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
مرگ براسرائیل.درودبرشهیدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
یک بسیجی ما به اندازه صد سرباز گولانی قدرت داره ایمان مساوی با یک سپاه مجهز و مدرن
Iran (Islamic Republic of)
سیدعلی
۱۰:۴۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
اگربابچه های گردان شهادت دوران دفاع مقدس ماروبرو میشدند ان وقت. مبفهمیدند که ازیک من اب براشان چقدر کره میمونه،یک مشت میمون هالیوودی تربیت کردند ،فقط زورشان به مردم بیگناه میرسه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
ادمهای احمق فکر میکنن خیلی قوی هستن مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
رهبر معظم انقلاب: رژیم صهیونیستی در قواره و اندازه‌ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران به چشم بیاید؛ اگر غلطی از آنها سربزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
اونقدر اسراییل در نظرم حقیره که اگه مثل بازیگرای هند قدرتشونو فوق بشر نشون بدند بازم فک میکنم تنها به یک درد میخورن اونم که این ملت اینکاره نیستن
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۰:۲۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
باعرض سلام ادب واحترام به همه ايرانيان عزيز گو لانی هيچ غلطي نمي تواند بکند ما به ياري خدا بايد به استقلال وتوانستن روي پاخودمان در جهان برسيم ومي رسيم اينها اراجيفي بيش نيست درضمني كه بايد مراقب نامردي ها باشيم ودست كم هم نگيريم دشمن فرومايه را
Iran (Islamic Republic of)
علبرضا
۱۰:۲۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
سردارسلیمانی خودش یه ارتشه که لرزه به جان صهیونیسم وداعش انداخته مااونوداریم همین برای اونابس
-
محمد
۱۰:۰۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست تر است.
Iran (Islamic Republic of)
ag_ra_b
۱۰:۰۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
به نظر من در برابر گردان عاشورای ما هیچ هیچ نیستن
-
حسین
۰۹:۴۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
مرگ بر اسرائیل
بی صبرانه منتظر این گولانی بقیه سگ هاشون هستیم .
*یا مهدی ادرکنی *
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۹:۴۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
در مقابل ایمان نیروهای حزب الله عددی نیستند
Iran (Islamic Republic of)
جماعت
۰۹:۳۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
یدا... مع الجماعه، اگر باهم باشیم خداوند پشتیبان ماهست(دست خدا با جماعت است) هیچ قدرتی در مقابل قدرت خداوندی قابل مقایسه نیست ، اینقدر دشمن را بزرگنمایی نکنیم .مگر همه این قدرتهای پوچ در هشت سال جنگ تحمیلی باهم نبودند......چه غلطی کردند الحمدولله رزمندگان ایران عزیزما پیروز این نبرد شدند.( به روح شهدای جنگ تحمیلی وشهدای حرم سه صلوات).
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
در مقابل حزب ا... هیچی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
دشمن رو نباید دست کم گرفت هرچند دشمن یهود باشه که بنا به استناد قران ترسو ترین مردم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
تیپ گولانی پیش اسرائیل قوی است پیش نیروهای ما عین مهد کودک میمانه


زنده باد ایران و ایرانی
لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۰۹:۱۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
همچین گفتین گولانی
گفتم چی هستن
نیروهای نوپو ی ایران که از اونا قوی تر هستن
و برو بچه های سپاه قدس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۲۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
احسنت
خدا پدر و مادرتو بیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۵۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
تیپ نوهد ارتش فراموش نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
هیچ نیستند.هر نفر ما صد سپاه است
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۱۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
بسم الله الرّحمن الرّحیم
اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک. اللهم صل علی محمد و آل محمد
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۲۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
فرق میان نیروهای ما با این گولانی ها در ایمان ما است کشته شدن بچه شیعه ها در راه خدا عین لذت و عبادت است ولی برای کافران کودک کش ترس و فناست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
ی گروهی به نام "تکاوران نیروی دریایی" ارتش آمریکا هست که این گولانی انگشت کوچیکشه، من در یک برنامه مستند، آموزشهای نظامی تکاوران نیروی دریایی آمریکا رو دیدم، بسیار حرفه ای و سخت بود، اما آخر این مستند یکی از این نیروها گفت : " امیدوارم هیچ وقت مجبور نشیم با نیروهای ایرانی در خلیج فارس درگیر بشیم، چون اونها نیروهای خطرناکی هستند"
Iran (Islamic Republic of)
لر
۱۳:۴۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
اینا هنوز نیروهای لر رو ندیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
تيپ گولاني را جام باده است جفت
-
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
این لر رو خوب اومدی
لرها همیشه با غیرت هستند
آخرین اخبار