آخرین تحولات در عرصه میدانی عراق؛

تبادل برنامه‎های اطلاعاتی در راستای حفظ امنیت حرم امامین عسکریین(ع)

کمیته «الارشاد» عراق اطلاعاتی را برای حفظ امنیت اماکن مقدس سامرا، از فرماندهی عملیات این شهر دریافت کرد.

تبادل برنامه‎های اطلاعاتی در راستای حفظ امنیت حرم امامین عسکریین(ع)به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته مردمی «الارشاد و التعبئه»، ضمن ملاقات با فرماندهی عملیات سامرا، اطلاعاتی را پیرامون برنامه امنیتی ویژه "حفظ سلامتی زائران حرم امامین عسکریین (علیهم السلام) دریافت کرد.

شبکه اعلام الحربی در گزارشی نوشت: اعضای «الارشاد و التعبئه» و دفاع از اماکن متبرکه عراق که زیر مجموعه حرم مطهر علوی(ع) هستند، طی دیدار خود با فرماندهی عملیات سامرا، اطلاعاتی را پیرامون برنامه‌های امنیتی دریافت کردند.

این اطلاعات با محوریت حفاظت از حرم مطهر امامین عسکریین (علیهم السلام) و حفظ سلامت جانی زائرین حرم مطهر است. جلسه یاد شده هم‎زمان با ایام شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) (هشتم ربیع الاول 260 ه ق) شکل می‎گیرد. 

«شیخ خلیل العلیاوی» یکی از اعضای کمیته مردمی "الارشاد و التعبئه" اظهار داشت: این کمیته پس از آگاهی یافتن از برنامه امنیتی، تاکید دارد که فرماندهی عملیات سامرا می‌بایست نقشه راه‌هایی را در راستای تامین آینده‌ای امن و مستحکم طراحی کند.

برنامه‌ای که بتواند هرگونه خطر و اقدامات کینه‌توزانه احتمالی تروریست‌ها را علیه حرم مطهر و زائرین بزرگوار این حرم مقدس را دفع کند. 

وی در ادامه تاکید کرد: کمیته الارشاد، به تمامی تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای امنیتی، حشدالشعبی و دیگر نیروها تحت فرماندهی عملیات سامرا ارج نهاده و برای آنان ارزش قائل است.

کمیته مردمی الارشاد عراق اعلام کرد: هم‌چنین تمامی فداکاری‌هایی که در مسیر محافظت از حریم مطهر امامین عسکریین (ع) و زائرین عراقی و خارجی شکل می‌گیرد، ستودنی و قابل تکریم است. این کمیته از فرماندهی وفادار به مرقد مطهر امیرالمومنین(ع) نیز که موجب افزایش برکت و معنویت این تلاش‌ها و فداکاری‌ها شده، قدردانی می‌کند.

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار