ساری؛

اول بهمن آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره ملی آیات

آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره ملی آیات قرآن و عترت-رسانه و مطبوعات اول بهمن امسال اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احدجاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ترویج فرهنگ غنی قرآن و عترت، آئین‌های مذهبی و نیایش، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نقش باورهای دینی در جلوگیری از چالش‌های اجتماعی - آسیب‌های اجتماعی، سنت و آداب و رسوم دینی ، نماز – روزه داری – خمس – زکات و امر به معروف و نهی از منکر ، حجاب و عفاف، سبک زندگی ایرانی – اسلامی از جمله محورهای جشنواره ملی آیات است.

وی افزود: آثار این جشنواره در دو بخش مطبوعات شامل خبر، گزارش، گفتگو، مقاله، نقد، یادداشت و سر مقاله، عکس خبری، کاریکاتور، مصاحبه و تخصیص ستون یا صفحه ویژه و رسانه‌های دیجیتال شامل بخش تارنماهای اینترنتی و رسانه‌های برخط، رسانه‌های همراه و هوشمند، بخش بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش نرم‌افزارهای رسانه‌ای داوری خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه هر متقاضی تنها می‌تواند در دو بخش و در هر بخش سه اثر را ارائه دهد، گفت : آثاری که در فاصله زمانی ۲۰ دی ۹۴ تا ۲۰ دی ۹۵ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

جاودانی با بیان اینکه آثار جشنواره ملی آیات از پنجم بهمن تا ۲۵ بهمن امسال داوری می شود ، افزود : داوران این جشنواره از دو حوزه تخصصی مطبوعات و قرآنی هستند.

وی گفت: این جشنواره ۱۱ اسفند امسال با معرفی برترین‌های هر بخش به همت معاونت قرآن و عترت دستگاه فرهنگ و هنر استان و بسیج رسانه مازندران، بهمن امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار