بیرجند؛

کودکان نیاز به هدایت ندارند

سفیر کودکان گفت:کودک نیاز به هدایت ندارد و تنها کافی است زیبایی های آفرینش را به او نشان دهیم و بگوییم خالق همه ی این ها خداوند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛مصطفی رحماندوست سفیر کودکان ظهر امروز در همایش پیشگیری از رفتار سوء با کودکان گفت:بگذارید کودکان از دوران کودکی خود لذت ببرند و سعی نکنید که تنها به آن ها درس های مختلف را بیاموزید.

وی افزود:کودک نیاز به هدایت ندارد و دارای فطرتی خداپرست است و تنها کافی است زیبایی های آفرینش را به او نشان دهیم و بگوییم خالق همه ی این ها خداوند است.

سفیر کودکان گفت: من فتوا می دهم که اگر به بچه ها هیچ چیز یاد ندهیم و فقط دستشان را بگیریم و با آن ها بازی کنیم و از این طریق آرامش به کودک بدهیم دیگر نیاز به پیشگیری های پیچیده نیست.

رحماندوست با بیان اینکه زمانی از یک کودک می توان سوءاستفاده کرد که نادان و گرسنه باشد،افزود:اگر کودک را سیرآب محبت کنیم تا دیگر گرسنه نباشد و در این بین گهگاهی اطلاعات لازم را به او بدهیم دیگر مشکلی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه مهم ترین راه پیشگیری از سوء استفاده از کودکان دادن اعتماد به نفس به آن ها است،گفت:با عاطفه،شادمانی و دادن آگاهی می توان کودکان سالم و در نهایت جامعه ی سالم داشت.

سفیر کودکان 

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.