بیرجند؛

بیرجند در انتظار برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب

نمایشگاه بین المللی کتاب بیرجند امسال در هفته ی کتاب و کتاب خوانی برگزار نمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل ارشاد خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ازعدم برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب در هفته ی کتاب و کتاب خوانی خبر داد و گفت:باتوجه به همزمانی نمایشگاه بین المللی کتاب بیرجند با سایر استان ها و معذوریت استان در خرید از ناشران برتر، این نمایشگاه برگزار نمی شود. بیرجند در انتظار برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب

بهاری از سایر برنامه های این هفته خبر داد و افزود:مراسم شب شعر اربعین درهفته ی کتاب و کتاب خوانی در محل دفتر نماینده ولی فقیه چهارشنبه بیست و ششم آبان ماه ساعت18تا19:30با حضور جمعی از شاعران استان با شعار کتاب و امام حسین خواندن، قیام برای آگاهی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقه کتاب و کتاب خوانی با همکاری اداره فنی و حرفه ای و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود ،گفت:کتاب خانه و کتاب فروشی سیاردر بیرجند نیز با همت شهرداری خراسان جنوبی و اداره ارشاد استان برپا می شود.

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل ارشاد خراسان جنوبی افزود:افتتاح نمایشگاه دایمی کتاب در میدان اول مدرس با همت انتشارات رزقی و اهدای کتاب به مهد کودک های تحت پوشش بهزیستی از دیگر برنامه های این هفته است.

بهاری اظهار کرد:در اختتامیه هفته ی کتاب نیز از بیش ترین کتاب به فروش رفته و تعدادی از ناشران برتر قدردانی می شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار