اردبیل؛

وزش تندبادی با سرعت ۱۰۸ کیلومتر در گرمی

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به وزش تندباد طی سه روز گذشته در این استان، بیشترین سرعت ثبت شده را در شهرستان گرمی با ۱۰۸ کیلومتر در ساعت عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی دولتی مهر افزود: طی دو روز گذشته وزش تندباد در اغلب شهرهای اردبیل تجربه شده و در برخی شهرها تردد عادی ساکنان را مختل کرده و خساراتی وارد ساخته است.

وی گفت: بیشترین سرعت تندباد با ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت در گرمی به ثبت رسیده و بعد از آن در سرعین با ۱۰۱ کیلومتر بر ساعت، در فرودگاه اردبیل با ۹۷ کیلومتر بر ساعت و در نمین با ۹۴ کیلومتر بر ساعت شاهد وزش تندباد بودیم.

مدیرکل هواشناسی استان سرعت وزش تندباد در سایر مناطق را شامل ۷۶ کیلومتر بر ساعت در اردبیل، ۸۶ کیلومتر بر ساعت در نیر، ۸۳ کیلومتر بر ساعت در کوثر و ۶۳ کیلومتر بر ساعت در خلخال برشمرد.

دولتی مهر با بیان اینکه تندبادها بارش باران را نیز به همراه داشته است، ادامه داد: در پارس‌آباد یک، بیله سوار هشت، گرمی چهار، مشگین شهر شش، اردبیل ۱۰، نمین ۲۰ و فرودگاه اردبیل ۱۱ میلی‌متر بارش باران گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان با تأکید به اینکه بیشترین بارش باران در خلخال با ۳۸ میلی‌متر و در کوثر با ۳۳ میلی‌متر است، متذکر شد: در سرعین ۱۷ میلی‌متر و در نیر ۲۰ میلی‌متر بارش به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، وزش ، تندباد ، گرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.