اردبیل؛

پرداخت خسارت آسیب‌دیدگان طوفان در مشگین‌شهر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: با توجه به پیگیریهای انجام شده توسط استاندار اردبیل و ستاد بحران، خسارت آسیب‌دیدگان در طوفان اخیر مشگین‌شهر پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مسعود اما‌می‌یگانه افزود: یکی از اولویتهای اساسی مدیریت بحران استانداری اردبیل پرداخت خسارت آسیب‌دیدگان طوفان چند روز پیش مشگین‌شهر است که با پیگیریهای انجام شده توسط استاندار اردبیل و ستاد بحران خسارت این آسیب‌دیدگان پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بر اثر باد شدید و طوفان در چند روز گذشته بیش از 2 میلیارد تومان خسارت به مبلمان شهری و مسکن و بناهای شهرستان مشگین‌شهر وارد شد که بررسی این خسارت و نحوه پرداخت این خسارتها از طریق استاندار و مدیریت بحران به تهران ارسال شده که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: انتظار می‌رود دولت تسهیلات کم‌بهره و بلاعوض را در اختیار آسیب‌دیدگان طوفان اخیر مشگین‌شهر قرار دهد تا بتوانیم دغدغه و نگرانی مردم این منطقه را برطرف سازیم، چرا که این امر یکی اقدام اساسی برای آسیب‌دیدگان محسوب می‌شود.

امامی‌یگانه تصریح کرد: وزش باد شدید 500 میلیون تومان خسارت به شهرستان گرمی وارد کرده که این امر نیز با پیگیریهای مسئولان در دست بررسی است تا بتوانیم در زمان مقرر خسارت آسیب‌دیدگان را پرداخت کنیم.

وی اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 540 میلیارد تومان خسارت بر اثر سرمازدگی، سیل، طوفان و دیگر حوادث به استان اردبیل وارد شده و امسال نیز 150 میلیارد تومان خسارت به استان اردبیل وارد شده که بیشتر این خسارات مربوط به سرمازدگی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار