با حضور معاون سازمان مالیاتی کشور؛

برگزاری جلسه هم اندیشی اصناف و بازاریان در شهرستان مهاباد

جلسه هم اندیشی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی و تولیدی با حضور معاون مستقیم سازمان مالیاتی کشور و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به منظور اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و شکوفایی اقتصاد مقاومتی با محوریت اقدام و عمل و به منظور حمایت از اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی، جلسه هم اندیشی با حضور معاون مالیات های مستقیم سازمان مالیاتی کشور و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه جنتی با تاکید بر بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی اصناف و بازاریان گفت: علاوه بر آن، تمامی پرونده هایی که به صورت غیر کارشناسی بررسی شده باید مجددا بررسی شود.

در ادامه جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از عدم اجرای صحیح سیاست های مالیاتی در آذربایجان غربی در مقایسه با سایر استان ها افزود: متاسفانه میزان مالیات پرداختی در آذربایجان غربی که اقتصاد آن متکی بر کشاورزی بوده و فعالیت های مربوط به این بخش از مالیات معاف است، بیشتر از استان های صنعتی مثل اصفهان و اراک بوده و این موضوع مورد قبول نمایندگان مجلس نیست و باید سازمان امور مالیاتی پاسخ گوی این نابرابری باشد.

قادری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد نیز در این جلسه به بیان طرح مسائل و مشکلات پیش روی واحدهای صنفی پرداخته و در خصوص مطالبات فعالین اقتصادی در حوزه مالیات بر عملکرد و مالیات بر ارزش افزوده به ویژه صنوف طلا فروشان، مشاورین املاک و آهن فروشان سطح شهرستان اشاره کرد.

در پایان این جلسه، تعدادی از فعالان اقتصادی به عنوان نماینده اصناف و بازاریان به بیان مشکلات اقتصادی و رکود حاکم بر بازار اشاره کرده و خواستار کاهش فشار مالیاتی بر اصناف و بازاریان و اجرای عدالت مالیات شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.