کرمان؛

لغو برنامه های روز دانشجو در دانشگاه آزاد کرمان

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزادکرمان از لغو برنامه های روز دانشجو در این دانشگاه انتقاد کرد.

لغو برنامه های روز دانشجو در دانشگاه آزاد کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رحیمی پور  گفت: متاسفانه در جلسه ای که با مسؤلان تشکل ها در مورد برنامه های ۱۶آذر در دانشگاه برگزار شد مسئولین دانشگاه اصرار زیادی مبنی بر لغو برنامه های ۱۶اذر داشته اند و توجیهی که برای لغو مراسم تشکل ها داشتند این بود که برنامه دانشگاه درروز۱۶اذر به حاشیه رفته و استقبال کافی از برنامه نمی شود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان افزود: سوال ما از مسئولین دانشگاه این است که روز دانشجو متعلق به جنبش دانشجویی می باشد یا مربوط به مسئولین دانشگاه؟

وی با اشاره به برخی برنامه هایی که بسیج دانشجویی به مناسبت روز دانشجو در نظر داشت اظهار داشت: یکی از برنامه های بسیج دانشجویی جریان شناسی فساد اقتصادی در جمهوری اسلامی با حضور دکترپور ابراهیمی و برنامه دیگر بحث برجام با سخنرانی دکتر کریمی قدوسی بود.

رحیمی پور تصریح کرد: در جلسه مسئولین با تشکل ها، تریبون آزاد پیشنهاد شده بود و دانشگاه بنا بود جلسه ای برای بررسی آن تشکیل دهد اما با کارشکنی دانشگاه روبرو شدیم و هیچ جلسه دیگری برگزار نشد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار