ادیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اوباما با امضای تمدید قانون داماتو تشت رسوایی آمریکا را بر زمین می‌اندازد

نماینده قائمشهر گفت: اوباما با امضای تمدید تحریم‌ها، تشت رسوایی آمریکا را بر زمین می‌اندازد و همه مردم دنیا می‌فهمند که آمریکا خیر هیچ کشوری را نمی‌خواهد.

میرحسینی///اوباما با امضای تمدید تحریم‌های داماتو تشت رسوایی آمریکا را بر زمین می‌اندازد/علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تمدید تحریم‌های داماتو علیه ایران توسط آمریکا بدون اثرگذاری بر منافع ملی ما نخواهد بود، گفت: این اقدام آمریکا نقض صریح و مغایر با توافق انجام شده در برجام است.

وی در ادامه افزود: از سوی دیگر تمدید تحریم‌های داماتو توسط دو مجلس نمایندگان و سنای آمریکا مغایر با سیاست‌های ابلاغی، شرایط و قیوداتی است که مقام معظم رهبری برای اجرای برجام تعیین فرموده‌اند.

ادیانی همچنین این تمدید تحریم‌ها را در تضاد با مصوبه مجلس نهم و شورای امنیت عالی دانست و بیان داشت: در صورتی که اوباما این مصوبه را امضا کند برجام نقض شده و به سرانجام نرسیده است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه بیش از این هزینه دادن در چارچوب مصالح عمومی نیست، تصریح کرد: اجرای برجام با عجله و البته با انگیزه‌های خیرخواهانه از سوی طرف ایرانی صورت گرفت اما باید توجه داشت که به این گرگی که طرف ماست، نمی‌‌توان اعتماد کرد.

نماینده مردم قائمشهر ضمن یادآوری اینکه بارها و بارها برای ملت ثابت شده که رابطه ایران و آمریکا تنها رابطه گرگ و میش است،‌ تاکید کرد: متأسفانه در داخل با کسانی مواجه هستیم که به عمق شیطنت آمریکا پی نبرده‌اند و در طول این چهار دهه انقلاب از ناحیه برخی کسانی که دل به آمریکا بسته‌اند، ضربه خورده‌ایم.

وی ادامه داد: امروز نیز با تورقی در مطبوعات و پایگاه‌های مجازی پی می‌بریم که برخی در داخل دلواپس از دست رفتن آبروی آمریکا هستند نه دلواپس هزینه‌هایی که ملت ایران داده است.

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» اگر ما میلیاردها دلار هزینه می‌کردیم که برخی افراد معدود و محدود در داخل کشور را قانع کنیم که آمریکا خصلت درندگی و سبوعیت گرگ را دارد، موفق نمی‌شدیم.

ادیانی اذعان داشت: هر کسی امروز در کشور با کمترین عرق ملی و حداقل آشنایی با ادبیات حقوقی متوجه می‌شود که آمریکا شیطان است و خصلت ذاتی شیطان، شرارت است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس خاطرنشان کرد: باراک اوباما با امضای تمدید تحریم‌ها، تشت رسوایی آمریکا را از پشت‌بام بر زمین خواهد انداخت و همه مردم دنیا می‌فهمند که آمریکا خیر هیچ کشوری را نمی‌خواهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار