ساری،

طرح جامع سیلاب در گرو اعتبار

اعتبارات طرح جامع سیلاب در دولت مصوب شده بود ولی پارسال بودجه ای در این زمینه اختصاص نیافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران صبح امروز در جلسه مشترک استاندار و اعضای مجمع نمایندگان مازندران گفت: بودجه سال 96 نیز به طرح جامع سیلاب در مازندران توجه نشده است.

وی با بیان اینکه در سایه تفاهم و تعامل مجمع نمایندگان و مدیران استان گام‌های موثری برای حل مشکلات استان برداشته شده است، افزود:تکمیل جاده‌های سوادکوه و هراز از انتظارات جدی مردم مازندران است که باید بیشتر پیگیری شود.

استاندار مازندران گفت: قرار گرفتن مازندران در انتهای مسیر خط لوله انتقال گاز سراسری هر از چند گاه در فصل سرما سبب افت فشار گاز می شود که برای حل آن عملیات ساخت خط لوله انتقال گاز دامغان به مازندران باید تسریع شود.

ربیع فلاح جلودار افزود: سدهای استان از جمله سد هراز و سد گلورد نیز که چندین سال از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته است باید هر چه سریع‌تر تکمیل شود زیرا فقط با بهره برداری از سد هراز مشکل آب کشاورزی ۱۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی حل می شود.

وی با بیان اینکه سرما و طوفان پاییزی سبب آسیب جدی به مرکبات، کیوی و گلخانه‌های مازندران شد، گفت: ضرورت دارد دولت چاره ای اساسی برای جبران خسارات کشاورزان بیندیشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.