اصفهان؛

توزیع متوازن امکانات شهری، از اهداف برگزاری جشنواره معلولان است

شهردار اصفهان گفت: برگزاری جشنواره تئاتر معلولین می تواند رهاورد فراوانی در زمینه رسیدگی بیشتر به خدمات شهری و توزیع متوازن امکانات داشته باشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی نژاد ضمن حضور در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولین که هم اکنون در سالن کوثر اصفهان در حال برگزاری است، با بیان این مطلب گفت: حضور گرم و صمیمی مهمانان داخلی و خارجی را برای برپایی این جشنواره در اصفهان گرامی می داریم.
وی ادامه داد: در این جشنواره شاهد حضور توان خواهانی بودیم که توانمندی خود را در عرصه هنر و به خصوص هنرهای نمایشی تجلی بخشیده و توانایی های شگرف خود را به نحوی در قالب های هنری به نمایش درآورده اند که گویای مناعت طبع و روح هنری آن هاست.
وی خاطرنشان ساخت: در تمام جوامع شهری و روستایی توان خواهانی وجود دارند که اگر چه در ظاهر با محدودیت های گفتاری و یا گویشی مواجه اند، اما با آثار و فعالیت های خود توانایی های خود را به نمایش در می آورند. همچنین روشن دلانی که دیده بصیرت بی نظیری دارند.
شهردار اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره تئاتر معلولین عنوان کرد: یقینا برگزاری چنین جشنواره هایی آن هم در شهر شهیدان و مهد تفکر و تمدن ایرانی اسلامی به عنوان یک رویداد هنری اجتماعی و فرهنگی مطرح است، که می تواند رهاورد فراوانی در زمینه رسیدگی بیشتر به خدمات شهری و توزیع متوازن امکانات داشته باشند.
وی افزود: لزوم وجود امکانات شهری و همچنین آموزه های دینی، مدیران شهری را بر آن می دارد تا بیش از پیش خدمات مورد نیاز توان خواهان را در راستای عدالت گستری فراهم نماید. از این طریق می توان به گام بلندی در امحای محدودیت توان خواهان دست یافت.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار