اردبیل؛

نوسازی ۳۰ درصد از تخت‌های بیمارستانی در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: بیش از یک‌سوم تخت‌های بیمارستانی این استان نوسازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد پور فرضی افزود: یکی از اهداف طرح تحول سلامت ارتقا کیفیت درمان و تجهیز مراکز درمانی است.

وی گفت: به همین منظور تلاش بر این بوده در راستای کیفیت‌بخشی به خدمات درمانی مهم‌ترین نیاز بیماران تأمین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تأکید کرد: بر همین اساس تمامی اتاق‌های بیکاران به یخچال و تلویزیون مجهز شده و تخت‌های ویژه برای همراهان بیمار در بیمارستان‌ها تدارک دیده شده است.

پور فرضی به ارائه بسته‌های بهداشتی به تمامی بیمارانی که در بیمارستان‌های استان بستری می‌شوند، اشاره کرد و افزود: در عین حال بهسازی محیط‌های بیمارستانی نیز موردتوجه قرار گرفته و پروژه‌های متعددی در این خصوص اجرا شده است.

وی تأکید کرد: بعد از طرح تحول نظام سلامت ۳۱۹ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات به بیمارستان‌های قبلی هزینه شده است و این میزان خرید تجهیزات برای بیمارستان‌های قبلی موجود در استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به تهیه ۳۰ تخت روان برای بیمارستان‌های گرمی، خلخال و فاطمی اشاره کرد و گفت: علاوه بر این ۱۸ دستگاه آمبولانس خریداری و در بین شهرستان‌ها توزیع شده است.

پورفرضی در ادامه به استقرار آمبولانس هوایی نیز اشاره کرد و افزود: آمبولانس هوایی نیز برای کمک به بیمارانی که در مناطق خاصی سکونت دارند، یکی از مطالبات جدی بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.