آموزش بیش از 600 مقاله در سمینار علوم اعصاب بالینی

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی گفت: در حاشیه سمینار علمی علوم اعصاب بالینی کارگاه و پنل‌های آموزشی برگزار و بیش از 600 مقاله علمی بررسی می‌شود.

محمد‌تقی جغتایی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ارتقای سطح علمی متخصصان جوان حوزه اعصاب بالینی اظهار داشت: برای افزایش تجربه پزشکان و دانشجویان رشته اعصاب بالینی سمیناری 2 روزه با حضور استادان به نام داخلی و بیش از 2 هزار پزشک خارجی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

وی بیان کرد: در حاشیه این همایش کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های علمی با هدف ایجاد علاقه، انگیزه و تجربه در بین پزشکان جوان برگزار می‌شود تا دستاوردهای علمی دنیا از طریق کارگاه‌های آموزشی به کشور منتقل شود.

جغتایی عنوان کرد: موضوعات مورد بحث در این سمینار نقشه‌برداری مغز، پارکینسون، بیماری‌های قطع نخاع، صرع و توان‌بخشی سلولی است که در این همایش پزشکانی از کشورهای انگلستان، فرانسه، چین، کانادا، آلمان و ترکیه حضور دارند.

وی گفت: بیش از 600 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال و همگی آنها به دانشجویان پزشکی رشته اعصاب بالینی آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار