آدینه‌لو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اعزام417 مددجو به اردوهای زیارتی و تفریحی/ توانمندسازی بیش از یک هزار مددجو در کارگاه‌های آموزش خانواده

مدیر کمیته امداد شمال غرب تهران گفت: 417 نفر از مددجویان به منظور بهره‌گیری از آموزش‌های اعتقادی و دینی و همچنین سیاحت و تفریح به اردوهای زیارتی اعزام شدند.

اعزام417 مددجو به اردوهای زیارتی و تفریحی/ توانمندسازی بیش از یک هزار مددجو در کارگاه‌های آموزش خانوادهامیر آدینه‌لو مدیر کمیته امداد شمال غرب تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: حمایت از تحصیل جوانان و نوجوانان تا مقاطع عالی به منظور توانمندسازی آنان، احیا و تقویت عزت و کرامت فردی و همچنین تقویت اعتماد به نفس و آموزش مهارت‌های زندگی به خانواده ها بخشی از اقدامات فرهنگی کمیته است.

وی ادامه داد: در همین راستا دوره‌های آموزشی برای مددجویان در جهت توانمندسازی فکری و فرهنگی برگزار می شود که بیش از یک هزار و 200 مددجو از ابتدای سال تاکنون در کارگاه آموزش خانواده و 531 نفر از خدمات مشاوره بهره مند شده اند.

آدینه‌لو افزود: 417 نفر از مددجویان در قالب طرح شوق زیارت به اردوهای زیارتی و تفریحی اعزام شدند و از برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقات قرآنی، آموزش‌های دینی و اعتقادی بهره‌مند می‌شوند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

مدیر کمیته امداد شمال غرب تهران در پایان درباره طرح حامی خاطرنشان کرد: در این طرح، حمایت ایتام به حامیان علاقمند واگذار شده که هر حامی با پذیرفتن یک یا چند یتیم، ماهانه حداقل 30 هزار تومان برای آنان واریز می‌کنند که تقویت حس همدلی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام، رعایت عزت نفس و حفظ کرامت انسانی نیازمندان و ایجاد زمینه مشارکت افراد نیکوکار از اهداف طرح های اکرام است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار