اردبیل؛

نجات خودروهای گرفتار شده در محور اسالم ـ خلخال

رئیس پلیس‌ راه استان اردبیل گفت: از شب گذشته کولاک شدید و برف محور اسالم- خلخال را در بر گرفته که در این زمینه با تلاش پلیس راه‌، ماموران راهداری و جمعیت هلال احمر ۶۷ راننده خودروهای گرفتار شده در محور اسالم- خلخال نجات یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ سید حجت فتاحی افزود: کولاک و برف شدید از دیشب محور اسالم-خلخال را در بر گرفته است و با تلاش پلیس راه استان، ماموران راهداری و جمعیت هلال احمر 67 راننده خودروهای گرفتار شده در کولاک و برف نجات یافتند.

وی با اشاره به اینکه محور اسالم-خلخال هم‌اکنون نیز با کولاک و برف شدید همراه است، افزود: تردد در این مسیر فقط با زنجیر و تجهیزات امکان‌پذیر بوده و نیاز است رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضروری بودن سفر خودروهای خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی تجهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل از استقرار ماموران پلیس راه استان در جاده‌های مواصلاتی به‌ویژه محور اسالم- خلخال خبر داد و گفت: خدمات‌رسانی در این محور به صورت 24 ساعته انجام می‌شود تا در صورت بروز هرگونه حادثه در سریعترین زمان ممکن خدمات‌رسانی انجام شود.

فتاحی بیان کرد: در بقیه محورهای استان اردبیل یخبندان را شاهد هستیم که نیاز است رانندگان هوشیاری لازم را داشته باشند و با تلاش ماموران راهداری نمک‌پاشی این محورهای نیز در موقع مقرر انجام شد.

وی افزود: متاسفانه دیشب در یکی از جاده‌های فرعی شهرستان اردبیل یک خودروی پیکان دچار سانحه شد که در این تصادف یکی ازهمشهریان ما جان خود را از دست داد و علی‌رغم اینکه به بیمارستان انتقال داده شد ولی متاسفانه این همشهری به دلیل جراحات شدید جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.