اردبیل؛

توسعه و رونق سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری خلخال

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به جاذبه‌ها و ظرفیتهای گردشگری شهرستان خلخال تلاش می‌کنیم تا سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری این شهرستان را رونق و توسعه دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ کریم حاجی‌زاده افزود: برای احیا و تقویت صنعت گردشگری شهرستان خلخال باید زیرساختهای لازم در این حوزه تامین و ایجاد شود تا از این ظریق رونق و توسعه گردشگری شهرستان را شاهد باشیم.

وی گفت: شهرستانهای خلخال و مشگین‌شهر به دلیل بهره‌مندی از آثار ارزشمند تاریخی مربوط به هزاره اول و دوم میلادی، دو قطب میراث فرهنگی استان اردبیل به شمار می‌روند که جاذبه‌ها و ظرفیتهای طبیعی گردشگری شهرستان خلخال بسیار مناسب برای جذب هر چه بیشتر گردشگران و مسافران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تأکید بر بهره‌برداری صحیح از فرصتهای غنی گردشگری خلخال و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز و جذب سرمایه‌گذار برای توسعه گردشگری شهرستان خلخال افزود: با برنامه ریزیهای انجام شده تلاش شده تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صنعت گردشگری خلخال ورود پیدا کرده تا در آینده این شهرستان به یکی از قطبهای گردشگری استان تبدیل شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار