عابدی:موفقیت های تیم آذربایجان مهماندوست را به این عنوان رساند

کارشناس تکواندو گفت: تیم آذربایجان با کسب مدال در المپیک و گرندپری باعث شد مهماندوست برای چهارمین بار بهترین مربی جهان شود.

مسعود عابدی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: کارنامه مهماندوست بیانگر عملکرد موفق وی در تکواندو است و نیازی به تعریف و تمجید کسی ندارد.وی توانست برای چهارمین بار عنوان بهترین مربی جهان را از آن خود کند و متاسفانه تیم ملی ایران این مربی پرتوان را از دست داد.

وی ادامه داد: فدراسیون جهانی با بررسی عملکرد مربیان بهترین گزینه را معرفی می کند.تیم آذربایجان که تا قبل از حضور مهماندوست در رشته تکواندو ضعیف بود و با مربیگری وی توانست در المپیک ریو صاحب 3 مدال و طلا گرندپری باکو شود این موضوع باعث شد فدراسیون جهانی وی را برای چهارمین بار به عنوان مربی برتر جهان انتخاب می کند.

عابدی افزود: ایراد ساختاری و مشکلات مالی که در تکواندو وجود دارد باعث شده که شاهد مهاجرت ملی پوشان به کشورهای دیگر باشیم.اگر ورزشکاران ما در لیگ داخلی قرارداد مالی مناسبی داشته باشند و زمانی که در تیم ملی حضور ندارند تامین مالی شوند پیشنهادات کشورهای دیگر را نخواهند پذیرفت.

کارشناس تکواندو عنوان کرد: اکنون می توانیم از پتانسیل های داخلی استفاده کنیم تا تیم ملی در تمام رده های سنی بتواند نتیجه لازم را کسب کند و به روند ناکامی ها پایان دهیم.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی در گرندپری باکو گفت: سطح مسابقات بالا بود و ملی پوشان ما با اختلاف های زیادی نتایج را واگذار کردند و روند ناکامی تیم ملی همچنان ادامه دارد.

عابدی تصریح کرد: البته فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخش از مدال آوران ما در رقابت های گرندپری بودند که در این دوره همراه تیم حضور نداشتند اما سجاد مردانی خیلی خوب توانست در باکو عمل کند و حداقل یک مدال برای کشورمان بدست آورد.

کارشناس تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در جام جهانی تکواندو تیم ملی ایران بتواند از دور مقدماتی صعود کند و با دست پر به کشور بازگردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار