کرمانشاه؛

اولویت فعالیت با بزرگراه ها و راه های اصلی است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت:تزریق به موقع اعتبارات پروژه ها را به موقع تحویل خواهد داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدنادر شهبازی گفت: اولویت فعالیت با بزرگراه ها و راه های اصلی است .

وی در این خصوص ادامه داد: 31/5 کیلومتر از بزرگراه کربلا در قطعات 2 و 3 از انتهای کمربندی اسلام آباد غرب به سمت کرند، کمربندی شهرستان کرند و قطعه 5 ب در مسیر سرمیل به گردنه پاتاق تمام شده و تکمیلی 100 درصدی را به تصویر کشیده است.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان ابراز خرسندی کرد که قطعه 5 الف از شهر کرند تا سرمیل ، به طول 8/5 کیلومتر و 7 کیلومتر از انتهای گردنه پاتاق تا شهر سرپل ذهاب هم در مسیر بزرگراه کربلا تا پایان سال تکمیل خواهد شد.سرپرست راه و شهرسازی در ادامه گفت: بخش عمده پروژه های حمیل – پلدختر ، سه راهی بیاشوش – ثلاث ، کمربندی سنقر و 50 کیلومتر از باند دوم مسیر بیستون – سنقر هم در صورت تامین و تخصیص اعتبار در سه ماهه اول سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

این در حالی است ، که در حوزه ساخت و توسعه راه های اصلی استان کرمانشاه ، پروژه های اسلام آباد – حمیل به طول 25 کیلومتر ، سه راهی هرسین – هرسین به طول 25 کیلومتر ، قطعات 4 به طول 10/5 و 8 به طول 8 کیلومتر ، تقاطع غیر همسطح ورودی شهر سرپل ذهاب ، محور سنقر – کامیاران به طول 7 کیلومتر و واریانت گردنه پاتاق به طول 2 کیلومتر هم بی وقفه در حال انجام عملیات است.

شهبازی در پایان گفت: قطعات 9 و 10 از بزرگراه کربلا هم به سمت شهرستان قصرشیرین بزودی عملیاتی می شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.