ایلام؛

ابراز علاقه زوج ها، گذشت در زندگی را افزایش می دهد

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان گفت: ابراز علاقه زوج ها، میزان گذشت آنها در زندگی زناشویی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ زهرا همتی گفت : ابراز محبت در واقع شروع چرخه ای جدید در زندگی زناشویی است که منجر به بهبود روابط زوج ها می شود.

وی تاکید کرد : وقتی بین یک زوج ابراز عاطفه و علاقه وجود داشته باشد این مساله به مرور موجب بخشش زوج ها در زمان رنجش از یکدیگر شده و اختلافات و درگیری های کلامی را کاهش که افزایش صمیمیت و ابراز محبت در زندگی زناشویی را بدنبال دارد.

همتی در خصوص علت عدم ابراز علاقه همسران به یکدیگر عوامل مهمی را در این زمینه موثر دانست ادامه داد : به طور عمده نداشتن مهارت، احساس سرخوردگی پس از ابراز محبت به علت عدم دریافت پاسخ مناسب، نداشتن قدرت لازم برای شناسایی نیازهای عاطفی همسران و عدم آگاهی و آموزش قبل از ازدواج از جمله این عوامل است.

وی اضافه کرد : متاسفانه در بیشتر جوامع سنتی ساختارهای خانوادگی بدون ابراز محبت زوج ها برقرار بوده و در برخی موارد دختر خانواده که به سن نوجوانی می رسد از سوی پدر مورد محبت لمسی قرار نمی گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، همتی ، ازدواج ، زوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.