سمنان؛

فعالان بخش حمل و نقل نقش بسزایی در پیشبرد اهداف اقتصادی دارند

رانندگان باید در حفظ و نگهداری و تحویل به موقع اجناس مردم که در اختیار آنان قرار می گیرد، تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جمع مدیران و کارکنان اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با اشاره به خدمات رسانی اداره حمل و نقل و پایانه های استان سمنان، گفت: بخش حمل و نقل از اهميت خاصي برخوردار است.
آیت الله سید محمد شاهچراغی با بیان اینکه خدمت به مردم خدمت به نظام جمهوري اسلامي است تصریح کرد: خدمات رسانی به مردم از سوی مسئولان حمل و نقل و پایانه های استان سمنان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل باید به موقع صورت بگیرد.
وی با اشاره به اینکه رانندگان جزء  قشر زحمتكش جامعه محسوب می شوند، افزود: رانندگان با مال و جان خود در راه خدمت به خلق بازي می كنند و نبايد حقي از آنها ضايع شود.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه رانندگان امانت دار کالاهای مردم هستند، خاطرنشان کرد: صداقت و امانتداری باید سرلوحه کار قرار گیرد.
وی همچنین تصریح کرد:  رانندگان باید در حفظ و نگهداری و تحویل به موقع اجناس مردم که در اختیار آنان قرار می گیرد، تلاش کنند.
آیت الله شاهچراغی  با اشاره به اینکه حمل و نقل تضمین کننده حیات اقتصادی جامعه است، گفت: فعالیت رانندگان با توجه به خدمات وسیع آنان به مردم، تاثیر مهمی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور دارد.
وی خاطرنشان کرد : دغدغه خدمت رسانی به مردم موجب ایجاد انگیزه و تلاش در راستای ارتقاء کمی و کیفی خدمات می شود.
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.