پیش بینی استیو جابز در مورد تماشای فیلم های روز دنیا درست از آب درآمد

استیو جابز قبل از مرگش پیش بینی کرده بود که با استفاده از آیتونز می توان فیلم های روز دنیا را درخانه تماشا کرد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل مدتی پیش عنوان کرده بود که قرار است با  ازراه اندازی یک سیستم رسانه ای، از طریق آیتونر (نرم افزاری که شرکت اپل آن را طراحی کرده تا از طریق آن به ریختن بازی ، برنامه، موسیقی ، ویدیو و بسیاری مورد دیگر داخل آیفون ، آیپد یا آیپادتان استفاده کنید) بتوانید فیلم های روز دنیا را تماشا و حتی به فروش برساند.

باید گفت شرط تماشای این فیلم ها این است که از زمان اکران آن ها بر روی پرده سینماها حدود 3 ماه گذشته با شد تا  به جدول فروش این فیلم ها آسیب نزند. با بروز چنین اتفاقی در اپل مشخص شد که پیش بینی" استیو جابز" بنیانگذار و مدیر عامل شرکت  اپل قبل از مرگش دررابطه با این موضوع درست از آب در آمده است.

لازم به ذکر است بدانید "استیو جابز" این موضوع را حدود 6 سال پیش در کنفرانس بود D8 در سال 2010  مطرح کرده بود. در این کنفرانس  جابز عنوان می کند که "من حتی فکر می کنم که ما در حال نزدیک شدن به زمانی هستیم که بتوانیم فیلم های روز دنیا را به جای صرف هزینه و وقت اضافی در خانه هایمان تماشا کنیم. "

طی برآورد های صورت گرفته مشخص شد که ، هزینه اجاره و خرید هر فیلم جدید  از آیتونز از 25 تا 50 دلار هزینه دارد، که می تواند پول خوبی را برای اپل به همراه داشته باشد.

در نهایت می توان گفت با استفاده از این قابلیت جدید اپل می توان به صورت یکسره توسط آیتونز فیلم هارا تماشا کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار