همه برنامه های تراکتورسازی در نقل و انتقالات/بازیکنان مدنظر و رفتنی

تیم تراکتورسازی در حالی که فصل نقل و انتقالات شروع نشده، فعالیتش را برای جذب بازیکنان مدنظر قلعه نویی از سر گرفته است.

همه برنامه های تراکتورسازی در نقل و انتقالات/بازیکنان مدنظر و رفتنیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مسئولان تیم تراکتورسازی همانند سایر تیمها برای تقویت تیم خود در نیم فصل دوم به دنبال جذب بازیکنان مدنظر قلعه نویی هستند. 

تراکتورسازان علاوه بر کورس صدرنشینی با سرخپوشان پایتخت، در بازار نقل و انتقالات هم با قرمزپوشان تهرانی رقابت تنگاتنگی دارند. 

بازیکنان برای خدمت سربازی باید به تراکتورسازی تیم نظامی لیگ برتر فوتبال بپیوندند و این موضوع فرصت مناسبی برای تراکتورسازان است تا بازیکنان شاخص لیگ به خدمت بگیرند. 

در حال حاضر حضور احمد نوراللهی بازیکن پرسپولیس برای گذراندن خدمت سربازی در تیم تراکتورسازی قطعی شده است اما تکلیف امید عالیشاه برای پیوستن به این تیم تبریزی مشخص نشده است. 

به هر حال تیم تراکتورسازی با جذب بازیکنان شاخص پرسپولیس برای نیم فصل دوم تقویت می شود و این موضوع کار را برای پرسپولیسی ها در ادامه لیگ برتر با مشکل مواجه می کند. 
 
همچنین چند هفته قبل در جلسه قلعه نویی و سردار آجرلو مدیر عامل تراکتورسازی مقرر شد که این تیم در فصل نقل و انتقالات لیست مازادی نداشته باشد. علاوه بر این قرار است تیم تراکتورسازی برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فوتبال دو، سه بازیکن در نقل و انتقالات جذب کند. 

سروش رفیعی بازیکن تراکتورسازی در پایان نیم فصل اول خدمت سربازی اش به پایان می رسد. این بازیکن از چند تیم داخلی و خارجی پیشنهاد دارد البته بازی در اروپا اولویت اصلی رفیعی در نقل و انتقالات است. وی از تیمهای یونانی و چند تیم قطری پیشنهاد دارد و تیمهای داخلی همچون پرسپولیس و استقلال هم این بازیکن را مدنظر دارند.

به هر حال مسئولان تراکتورسازی تاکنون نتوانستند موافقت رفیعی برای تمدید قراردادش به دست آورند و باید دید آنها در نهایت شاه ماهی نقل و انتقالات را در تورشان گیر می اندازند یا نه!

شنیده ها حاکی از آن است که تراکتورسازان با توجه به مصدومیت محسن بنگر قصد دارند علیرضا نور محمدی جذب کنند اما آنها این موضوع تکذیب کردند. 

براین اساس باید دید مسئولان تراکتورسازی در فصل نقل وانتقالات می توانند عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشند یا نه!

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احد
۱۴:۲۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۵
چند سال پشت سر هم آسیا بودیم دلمونو زد گفتیم یه بار نریم تا تیم هایی مثل پرسپولیس هم نوبت بهشون برسه انشالله هم حذفی و هم لیگ قهرمانیم و باز حسرت آسیا رو تو دلتون میذاریم
Iran (Islamic Republic of)
احد
۱۴:۲۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۵
چند سال پشت سر هم آسیا بودیم دلمونو زد گفتیم یه بار نریم تا تیم هایی مثل پرسپولیس هم نوبت بهشون برسه انشالله هم حذفی و هم لیگ قهرمانیم و باز حسرت آسیا رو تو دلتون میذاریم
Saudi Arabia
میرزائی
۱۲:۵۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۵
محض اطلاعتون تراکتور امسال در لیگ اسیا شرکت نداره.
آخرین اخبار