یورش نظامیان صهیونیست به شهرک حزما در شرق بیت المقدس

نظامیان صهیونیست جمعه شب به شهرک حزما در شرق قدس اشغالی یورش بردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست جمعه شب به شهرک حزما در شرق قدس اشغالی یورش بردند و آن را یک منطقه نظامی اعلام کردندز

منابع خبری و شاهدان گزارش دادند شمار زیادی از نظامیان اشغالگر در ساعات پایانی دیشب به شهرک حزما حمله کردند و با محاصره این منطقه آن را یک منطقه نظامی اعلام کردند .

این منابع افزودند مناطق مختلف شرق قدس اشغالی از جمله اردوگاه شعفاط در شمال این شهر  روز جمعه شاهد درگیری شدید بین جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست بود.

منابع خبری افزودند درگیری های شدیدی بین جوانان فلسطینی با نظامیان اسرائیلی در اطراف ایست  بازرسی در نزدیکی اردوگاه شعفاط روی داد .

شاهدان تاکیدکردند نظامیان اسرائیلی به طرف جوانان فلسطینی گلوله های جنگی، پلاستیکی وگاز اشک آور شلیک و در مقابل جوانان فلسطینی برای دفاع از خود به سوی نظامیان سنگ و بطری  های آتش زا پرتاب کردند.

 به گفته شاهدان ، درگیری نظامیان اسرائیلی با جوانان فلسطینی به برخی مناطق و محله ای اطراف اردوگاه شعفاط کشیده شد اما درباره میزان تلفات و یا بازداشت جوانان فلسطینی گزارشی ارایه  نشده است.

 در همین حالی برخی منابع خبری اسرائیل  گزارش دادند دست کم شش نظامی اسرائیلی در درگیری های دیشب با جوانان فلسطینی در اردوگاه شعفاط زخمی شدند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار