توجه مجلس به ساماندهی وضعیت معلمان حق‌التدریس

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: نگاه مثبتی برای بررسی و ساماندهی معلمان حق‌التدریس پیش دبستانی داریم.

اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وضعیت ساماندهی معلمان حق‌التدریس و پیش دبستانی برای سال تحصیلی آینده با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای آموزش و پرورش اظهار داشت: در لایحه در این خصوص تخفیفی لحاظ نشده است، اما در حال بررسی این مسئله در کمیسیون آموزش هستیم.

وی ادامه داد: این بودجه اعلام شده جاری و هزینه‌ای بوده و نمی‌تواند انعطاف داشته باشد بنابراین وزیر آموزش و پرورش امکان دخل و تصرفی در آن ندارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: قرار است ابتدا برنامه ششم تصویب شده و پس از آن بودجه مورد توجه قرار گیرد و در این حوزه به بحث استخدامی اشاراتی شده بنابراین وزیر آموزش و پرورش در اینجا امکان انعطاف بیشتری برای بودجه و تخصیص اعتبارات دارد.

عباسی عنوان کرد: در جلسه آینده مجلس پیرامون مسائل آموزش و پرورش نیز بحث می‌شود و امیدواریم معلمانی علاقمند و متخصص به این نهاد آموزشی راه پیدا کنند.

وی یادآور شد: در کمیسیون آموزش و تحقیقات نگاه مثبتی به وضعیت معلمان پیش دبستانی حق‌التدریسی داریم و شرایط آنها را بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار