همدان؛

استقبال ١٣٥ هزار مخاطب از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: ١٣٥ هزار کودک و نوجوان همدانی از برنامه های بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان استقبال کردند.

استقبال ١٣٥ هزار مخاطب از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی در مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اظهار داشت: بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با شرکت ٥٥٠ نفر از هنرمندان ایرانی و خارجی  در قالب ٦٠ گروه نمایشی، به ایستگاه پایانی رسید.

وی با بیان اینکه بر این باوریم که میزبان این جشنواره بین‌المللی در ساحت فرهنگ و هنر ، صاحبان اصلی آن و مولدان و مبتکران اندیشه و عمل در این حوزه هستند گفت: بالیدن و رشد جشنواره تئاتر کودک نیز به همت و سعی و صبوری هنرمندان نمایش به ویژه پیشکسوتان به این ایستگاه رسیده است.

عبادی یادآور شد: در این دوره از جشنواره هم جشن صد سالگی تئاتر ایران را با یاد مرحوم باغچه بان برگزار کردیم و از حضور پیشکسوتان در قالب برگزاری کارگاه سخنرانی و میهمانان ویژه، برخوردار بودیم و هم از کارنامه فاخر استاد فیاضی در تئاتر کودک و نوجوان تجلیل به عمل آمده که همه اینها مایه شکر و سپاس است.

عبادی از حضور هنرمندان و پیشکسوتان کشورهای حاضر و استان ها در این جشنواره قدردانی کرد و گفت: از خدا می خواهیم که همانگونه که جشن صد سالگی تئاتر را در این جشنواره برگزار کردیم جشن صدسالگی و بیشترش را نسیب فرزندانمان نماید.

در ادامه آیین تجلیل از علیرضا بشیری، فرزند شهید بشیری برگزار و یاد علی وزینی خبرنگار درگذشته فرهنگ و هنر گرامی داشته شد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.