همدان؛

عدالت فرهنگی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان محقق شد

معاون هنری وزیر ارشاد گفت: بنده عضو شماره ١٢ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بودم و خاطرات خوبی در دوران کودکی دارم.

عدالت فرهنگی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان محقق شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مرادخانی در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان با اشاره به اهمیت تئاتر دانش آموزی بیان کرد: در مدرسه یک تئاتر برای ما اجرا کردند که در آن فضایی که یک بازیگر ایجاد می کرد؛ بسیار مورد توجه بود.

وی اضافه کرد: سال ها عضو شورای طرح برنامه سیما بوده ام و بسیار دنبال مجری کودک بودیم. مشکل ما این بود که مجری کودک باید بتواند با کودکان ارتباط برقرار کند زیرا آموزش ها و حرکات و رفتار مجری در تربیت کودکان دخیل است.

مرادخانی با بیان این که استقبال خوبی از جشنواره در همدان شد؛ افزود: تئاتر کودک و نوجوان در جامعه جا افتاده و باید به تامین زیر ساخت های این تئاتر توجه بیشتری شود.

وی بیان کرد: امسال اتفاقات خوبی در جشنواره افتاد و مجموعه شهرستان ها فعالیت های خوبی داشتند و این همان عدالت فرهنگی دولت است که در این جشنواره محقق شد.

معاون هنری وزیر فرهنگئ ارشاد اسلامی با اشاره به استقبال ١٣٥ هزار نفر از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خاطر نشان کرد: همین استقبال خانواده ها از جشنواره خود حائز اهمیت است؛ در آینده تنها به برگزاری جشنواره بسنده نشود و تئاتر کودکان در طول سال ساری و جاری باشد.

وی با تاکید بر فعالیت دبیرخانه به طور مستمر گفت: باید دبیر جشنواره هر چه زودتر مشخص شود که پیشنهاد من شهرام کرمی است.

معاون هنری وزیر ارشاد افزود: این تشویق نشان می دهد که خواست هنرمندان نیز همین است.
بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از ٢١ تا ٢٧ آذرماه امسال با دبیری شهرام کرمی در شهر تاریخی همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.