همدان؛

معرفی برگزیدگان مسابقه تئاتر خردسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

برگزیدگان مسابقه تئاتر خردسال بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان مسابقه تئاتر خردسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هیأت داوران این مسابقه متشکل از آقایان: رضا فیاضی، مجید قناد و خانم افسانه زمانی پس از ارزیابی آثار حاضر در این بخش آراء خود را به شرح زیر اعلام کرد .

الف: بازیگری

بازیگری زن

تقدیر: هیأت داوران به خاطر برقراری ارتباط مناسب نمایشی با مخاطب خردسال با اهداء لوح تقدیر از خانم «کبری مالمیر» بازیگر نمایش «آرزوی کلاف¬های رنگی» تقدیر به عمل می آورد.

برگزیده: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیم می شود به سرکار خانم «شیرین کاشفی» بازیگر نمایش «کاغذ پاره ها»

بازیگری مرد

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر از آقای «مسعود طاهری عضد» برای بازی در نمایش «دفتر من، خیال من، خوشا به روز و حال من» تقدیر به عمل می آورد.

برگزیده: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیم می شود به جناب آقای «آرین ناصری مهر» بازیگر نمایش «آرزوی کلاف های رنگی»

ب: نمایشنامه نویسی

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر از خانم «زهرا مریدی» برای نگارش نمایشنامه «کاغذ پاره ها» تقدیر به عمل می¬آورد.

برگزیده: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیم می شود به جناب آقای «فرهاد اسماعیلی» برای نگارش نمایشنامه «آرزوی کلاف¬های رنگی»

ج: کارگردانی

برگزیده: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیم می¬شود به جناب آقای «رامین کُهن» برای کارگردانی نمایش «یک روز و دو فصل»

د: جایزه ویژه

هیأت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از آقای «کیان جعفری لفوت» بازیگر خردسال نمایش «بوق بوق» تقدیر می نماید.

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به خاطر کارکرد صحیح موسیقی برای ارتباط با مخاطب خردسال، تعلق می گیرد به آقای «امین پروین» آهنگساز نمایش «یک روز و دو فصل»

هـ: نمایش برگزیده

دیپلم افتخار این بخش تقدیم می شود به نمایش «یک روز و دو فصل» به کارگردانی آقای «رامین کُهن»

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از ٢١ تا ٢٧ آذرماه امسال با دبیری شهرام کرمی در شهر تاریخی همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.