اهواز؛

راه یابی آثار نمایشی به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خوزستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از راه یابی 7 اثر نمایشی به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نادر سعادتی فرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افزود: جشنواره استانی تئاتر کودک و نوجوان پس از وقفه 5 ساله با حمایت هنرمندان خوزستان و دزفول و نیز مشارکت فرمانداری ، شهرداری و شورای شهر،آموزش و پرورش و کمیته امداد بهمن ماه به میزبانی دزفول برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فراخوان سه ماه پیش این جشنواره گفت:در مجموع 23 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که پس از بررسی متن های رسیده و بازبینی صورت گرفته توسط شورای بازبینی هفت اثر نمایشی مجوز ورود به بخش رقابتی جشنواره را کسب کردند.

سعادتی فرد بیان داشت: به رنگ بهار از شهرستان ایذه،کی بود چی بود از اهواز،پریای من و قلب مترسک از دزفول،شیر و موش از شوش ،دختر انار از مسجدسلیمان و جک و لوبیای سحرآمیز از امیدیه هفت اثری هستند که از ششم تا هشتم بهمن ماه در دزفول به روی صحنه می روند.

رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دزفول با اشاره به اینکه شرایط اسکان و پذیرایی از میهمانان استانی در دزفول فراهم شده است گفت:در صورت حمایت لازم امکان برگزاری این جشنواره به صورت منطقه ای وجود دارد.

وی افزود:در اختتامیه این جشنواره استانی که هشتم بهمن ماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برگزار می شود از گروه ها و نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

سعادتی فرد گفت:امسال یک گروه نمایشی از شهرستان اراک با یک نمایش کودکانه میهمان این جشنواره خواهند بود که بصورت جنبی اجرایی برای هنرمندان تئاتر و علاقه مندان خواهند داشت .

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.