یدیعوت آحارانوت خبر داد:

دیدار مخفیانه رئیس موساد با اعضای تیم انتقال قدرت ترامپ

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در دیدار مخفیانه خود با اعضای تیم انتقال قدرت ترامپ، با آن‌ها در خصوص توافق هسته‌ای ایران گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه یدیعوت آحارانوت، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به همراه هیئتی امنیتی با تیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، دیدار کرد. 

یدیعوت آحارانوت در این باره نوشت: یوسی کوهن، رئیس موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی)، مخفیانه به آمریکا سفر کرد تا با تیم انتقال دونالد ترامپ، رئیس جمهور آینده این کشور، دیدار کند و درباره موضوعات امنیتی مهم از جمله توافق هسته‌ای ایران، جنگ داخلی سوریه، تهدیدهای تروریستی و مسئله فلسطینیان، گفتگو کند. 

هیئت امنیتی همراه کوهن را بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، سازماندهی کرد و سرپرستی آن را یاکوف ناگل، رئیس شورای امنیت ملی این رژیم، بر عهده داشت. ران درمر، سفیر رژیم صهیونیستی، در آمریکا نیز در این دیدار‌ها، حضور داشت. 

دو طرف همچنین درباره کنفرانسی منطقه‌ای به میزبانی مصر و دیگر ابتکار عمل‌هایی که در دستورکار بود از جمله ابتکارعمل سازمان ملل که فلسطینیان و نیوزیلند آن را مطرح کردند، صحبت کردند. 

مقامات صهیونیست همچنین سعی کردند با ترامپ ارتباط برقرار کنند و از او بخواهند برخلاف اوباما عمل کند و پیشنهاد فلسطینیان را که به شورای امنیت سازمان ملل ارائه شده است، وتو کند. 

انتظار می‌رود این پیشنهاد پیش از ۲۰ ژانویه که اوباما کاخ سفید را ترک می‌کند، به رای گذاشته شود. در این پیشنهاد درخواست شده است بر شهرک‌ها، برچسب غیرقانونی زده شود و به طور ضمنی از جامعه بین المللی می‌خواهد رژیم صهیونیستی را بایکوت کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار