دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور خبر داد؛

عزم ملی برای افزایش جلب مشارکت‌های مردمی در ساخت بیمارستان

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به ایجاد عزم ملی برای افزایش جلب مشارکت‌های مردمی جهت ساخت و تجهیز بیمارستان‌های ایمن گفت: ارتقاء مکارم اخلاقی و کمک به نیازمندان و مستمندان در کشور لازم است.

تلاش برای عزم ملی برای افزایش جلب مشارکت‌های مردمی در ساخت بیمارستان
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛سیدرضا نیری در سومین کنگره تخصصی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات اظهار داشت: شعار کنگره امسال، ایجاد عزم ملی برای هماهنگی نهادهای ذیربط و افزایش جلب مشارکت‌های مردمی در جهت ساخت و تجهیز بیمارستان‌های ایمن با طراحی‌های نوآورانه به منظور افزایش بهره ‌ری منابع و خدمت‌رسانی بهتر به بیماران است که خوشبختانه در راستای منشور مجمع خیرین سلامت کشور است. 

وی با اشاره به اینکه در سالی به سر می‌بریم که به فرمایشات مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده است، افزود: در کشور ما در این شرایط آن چیزی که بیشتر از همه نیاز است این بوده که ارتقا مکارم اخلاقی صورت گیرد و چه اخلاقی بالاتر از اینکه ایرانیان به همدیگر مهر بورزند و کمک به مستمندان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور ادامه داد: در شرایط آشوب‌زده دنیا و همچنین غفلتی که در زندگی مدرن امروزی اتفاق می‌افتد، داشتن این روحیه است که انسان از مال خودش بگذرد و در راه سلامت و سعادت دیگران هزینه کند. 

نیری گفت: همچنین تجلیل از خیرین و نیکوکاران که پاداش‌شان جز رضوان الهی و بهشت نیست، دز این کنگره مدنظر قرار گرفته است، چرا که حفظ و حراست از ارزش‌های آسمانی و معنوی در گرو تلاش‌های دلسوزانه انسانهایی است که فکر والایشان سرشار از عشق به سرزمین، دین و ملیت‌شان است. 

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور در پایان گفت: امیدوارم نتیجه این کنگره بتواند با بررسی و طرح موضوعات کارشناسانه در کار گروه‌های تخصصی سهمی در ارتقاء سلامت و امید به زندگی در کشورمان داشته باشند و گامی در جهت پیشبرد سیاست‌های کلی نظام سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و جلب مشارکت‌های مردمی در حمایت از متخصصین و مجریان حوزه سلامت را به ارمغان داشته باشد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار