طلایی در جلسه علنی شورای شهر تهران خبر داد

دستگاه ها به عقب ماندگی جنوب به شمال شهر تهران رسیدگی کنند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمامی دستگاه ها باید به عقب‌ماندگی جنوب به شمال شهر تهران رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات منطقه ۱۷، اظهار داشت: عقب‌ماندگی جنوب به شمال به تمامی دستگا‌ه‌ها بستگی دارد و همه دستگاه‌ها باید این عقب ماندگی را جبران کنند.

وی افزود: بدون تردید شهرداری تهران به تنهایی نمی‌تواند نسبت به این عقب‌ماندگی اقدام کند. 

طلایی گفت: در گزارش شورایاری‌ها اعلام شد که مقایسه‌ای از عملکرد خود را ارائه دهند که اعضای شورا این موضوع را قبول نکردند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: تمام نیازهای مناطق به کمیسیون‌های شورای شهر ارسال شده است، اگر در زمان بودجه‌نویسی نیازهای شورایاری را در کنار پیشنهادهای شهرداری قرار دهند، تصمیمات بهتری در این خصوص اتخاذ می‌شود.

وی گفت: شورای شهر باید پیشگام شود تا نیازهای مناطق مشخص و پاسخگوی عقب‌ماندگی‌های مناطق باشیم.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اختلاف اصلی که بین راه آهن و شهرداری وجود دارد به دلیل هزینه ۶۰۰ میلیارد تومانی راه آهن است، چراکه این شرکت اعلام کرده برای جبران این هزینه باید مراکز تجاری و اداری بسازد.

وی افزود: شهرداری تهران هم‌اکنون اقداماتی برای افزایش فضای سبز شهر تهران انجام داده، اما ما از شرکت راه آهن درخواست داریم طرحی برای این موضوع تهیه و در کمیسیون ماده ۵ به تصویب برسانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار