سردار مهماندار خبر داد

همه از پلیس انتظار حل مشکلات را دارند/ مشکل تهران با برقراری نظم برطرف می شود

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروز همه از پلیس انتظار دارند که مشکلات به وجود آمده را حل کند، در حالی که این موضوع به همکاری همه دستگاه ها نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پی انتقادات و اظهارات اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به آن ها، اظهار داشت: بودجه را شهرداری تأمین می کند درست اما نمی دانم چرا همه از پلیس می خواهید که همه مشکلات را حل کند؟

وی با تأکید بر اینکه نباید حل تمام معضلات را از پلیس انتظار داشت، گفت: زمانی که موتورسیکلت در زیر پله‌ها تولید می‌شد، کسی نمی‌آمد جلوی تولید آن را بگیرد، اما امروز انتظار دارند که پلیس ۲ میلیون و 500 هزار موتورسیکلت کاربراتوری را جمع اوری کند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: مبنای ما قانون است اگر مبنا جمع آوری باشد باید خیلی از مکان‌های دیگر از جمله نمایشگاه‌ها و مال‌ها بسته شوند که اگر چنین توانی هم داشته باشیم، بعد توسط خود اعضای شورا مورد انتقاد قرار خواهیم گرفت که شهر را به هم ریخته‌ایم.

سردار مهماندار با بیان اینکه باید به این موضوع یک نگاه جامع داشته باشیم، تصریح کرد: حتما کاستی‌هایی در حوزه پلیس وجود دارد، اما قطعا همه مشکل اینجا نیست، افراد دیگری هم باید کار کنند تا پلیس نیز بتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

وی با اشاره به موضوع کمک شورای اسلامی شهر تهران و حمایت‌های اعضای این شورا، تأکید کرد: امروز هنگامی که صحبت از حمایت کردم منظورم پول و اعتبار نبود، هر چند که این موضوع نیز اهمیت دارد اما بخش اصلی صحبتم حمایت‌هایی بود که در اختیار شورای اسلامی شهر تهران است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: بدون ترید اگر لازم باشد در جایی مقرراتی وضع کنند در مجلس شورای اسلامی است که باید قانون وضع و مصوب شود.

سردار مهماندار با تأکید بر اینکه تهران نیازمند نظم است، گفت: آنقدر مشکل بزرگ شده که قطعا حل آن یک‌شبه امکان پذیر نیست، در این جلسه انتظار داشتم که به جای انتقادات از من راهکارها خواسته شود و در پایان دوره تصدی من در این مسئولیت از من بپرسند که چه میزان از این برنامه‌ها را اجرایی کردم.

وی ادامه داد: با این حال از انتقادات خوشحال شدم و ترسی نیز ندارم، بی تردید آن جا که جواب دارد مکتوب به شورا ارسال خواهم کرد و آن جایی که نیاز به اصلاح دارد حتما این کار را انجام خواهم داد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص انعقاد قرارداد میان مجموعه نمایشگاه‌های بین المللی و اخذ پول توسط پلیس راهور، تأکید کرد: به هیچ عنوان چنین چیزی وجود ندارد و اگر کسی برگه‌ای بیاورد که در آن قراردادی مبنی بر گرفتن مبلغی توسط پلیس راهور از مجموعه نمایشگاه‌های بین المللی باشد، قطعا اقدام عملی در مورد خودم انجام خواهم داد و ضمن استعفا کنار خواهم رفت.

سردار مهماندار اضافه کرد: بی تردید خود را وام دار هیچ کس نخواهم کرد و هیچ پولی از کسی بابت این کار دریافت نکرده‌ و نخواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در انتهای این جلسه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا جابجایی رئیس پلیس راهور تهران موجب ایجاد ترافیک طی روزهای اخیر در تهران شده است، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست و همه نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ مشغول انجام وظیفه خود هستند، مگر اینکه عوض شدن رئیس پلیس راهور تهران منجر به ایجاد رغبت بیشتر شهروندان برای آمدن به خیابان و استفاده از خودرو شخصی شده باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار