اردبیل؛

اعلام آمادگی سرمایه گذاران ترکیه ای برای سرمایه گذاری در اردبیل

گروهی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ترکیه، علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در مناطق نمونه گردشگری استان اردبیل اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ گروهی از سرمایه گذاران بخش خصوصی شهر آنکارای کشور ترکیه در برنامه دو روزه سفر خود به استان اردبیل با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان دیدار و در مورد نحوه مشارکت و سرمایه گذاری در این استان گفتگو کردند.

در این دیدار، راهکارهای همکاری های مشترک در زمینه های مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد با هماهنگی این اداره کل از مناطق نمونه گردشگری بیله درق و آلوارس شهرستان سرعین و قابلیت های سرمایه گذاری شهرستان مشگین شهر بازدیدی صورت بگیرد.

نمایندگان شرکت ترکیه ای DOGAN JEOTERMAL که در زمینه های مختلف از جمله احداث مجتمع آبدرمانی و دهکده گردشگری سلامت قصد مشارکت و سرمایه گذاری در استان را داشتند، نسبت به این همکاری ابراز علاقه و اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ضمن استقبال از این گروه سرمایه گذار ترکیه ای و معرفی جاذبه ها، قابلیت ها و پتانسیل های مناطق نمونه گردشگری استان و ارائه گزارشی کوتاه از آمار گردشگران ورودی به استان به تشریح قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی، نحوه سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت تسهیلاتی سازمان میراث فرهنگی از سرمایه گذار بخش خصوصی پرداخت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.