اردبیل؛

توسعه زیرساختهای گردشگری در شهرستان کوثر

فرماندار شهرستان کوثر گفت:‌ زیرساختهای گردشگری در شهرستان کوثر توسعه می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا علیپور در جلسه بررسی قابلیتها و ظرفیتهای توسعه شهرستان کوثر اظهار داشت: شهرستان کوثر در زمینه کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن و دامپروری از ظرفیت بالایی برخوردار است و همگان باید برای شکوفا شدن این ظرفیتها تلاش کنند.

وی با تاکید بر لزوم ارتقا وضعیت گردشگری شهرستان کوثر گفت: برای بهبود وضعیت گردشگری و جذب گردشگران باید در سریع‌ترین زمان ممکن و به صورت اولویت‌دار زیرساخت‌های این بخش فراهم و تکمیل شودکه در این زمینه تلاش همه‌جانبه‌ای می‌شود تا بتوانیم زمینه‌ساز رونق گردشگری شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان کوثر افزود: برگزاری نشست مشترک با نخبگان منطقه نقش موثری در شناسایی قابلیتها و ظرفیتهای شهرستان برای رسیدن به رشد و توسعه دارد چرا که ایده‌های نخبگان در این حوزه می‌تواند رونق صنعت گردشگری در شهرستان را فراهم آورد.

علیپور با تبیین قابلیتهای بخش کشاورزی این شهرستان بیان کرد: برنامه‌های خوبی برای اجرا در این حوزه در دستور کار قرار دارد که اجرای طرحهای آبخیزداری، مکانیزه کردن و مدیریت آبها از جمله این اولویتها است که تلاش می‌کنیم در این زمینه اقدامات اساسی را انجام دهیم.

وی با اشاره به تنوع محصولات این منطقه تصریح کرد: با بهره‌گیری از این ظرفیت خدادادی می‌توان برای توسعه و آبادانی کوثر گامهای موثری برداشت که در این زمینه نیاز است از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت کرد و انتظار می‌رود مسئولان شهرستان کوثر در این زمینه پیشگام باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.