اردبیل؛

فراهم شدن زیرساخت‌های جذب گردشگران زمستانی در سرعین

شهردار سرعین گفت: زیرساخت‌های جذب گردشگران زمستانی درسرعین فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ رضا زنده‌دل در آیین رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره زمستانی سرعین که در سالن همایش قهوه سویی سرعین برگزار شد اظهار داشت: چهارمین جشنواره زمستانی سرعین با هدف معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهر سرعین در فصل زمستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از یکم لغایت پانزدهم بهمن‌ماه در سرعین برگزار خواهد شد گفت: یکی از ویژگی‌های چهارمین جشنواره زمستانی شهر سرعین، عدم استفاده از پیمانکار بخش‌خصوصی برای برگزاری این رویداد بوده و چهارمین جشنواره زمستانی سرعین با همکاری نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

شهردار سرعین افزود: این جشنواره با همکاری اصناف و بازاریان، جامعه هتل‌داران،‌ جامعه آب‌های معدنی، فرمانداری، شورای شهر و شهرداری سرعین انجام می‌شود و " لذت زمستانه در شهر چشمه‌های بهشتی" به عنوان شعار این جشنواره انتخاب شده است.

زنده‌دل تصریح کرد: برنامه‌هایی شاد همراه با سخنرانی‌ها و اهدای جوایز در قالب برگزاری جشنواره زمستانی سرعین به مدت 3 هفته در این شهر اجرا خواهد شد که از چهره‌های معروف کشوری در حوزه سینما، هنر و خوانندگی برای شور و اشتیاق بخشیدن در این جشنواره به منظور حضور در سرعین دعوت به عمل می‌آید.

وی بیان کرد: برگزاری جشنواره زمستانی سرعین نقش بسیار مهمی در راستای جذب گردشگر در فصل زمستان دارد به طوری که سعی می‌کنیم با برگزاری این جشواره حضور مسافران در شهر سرعین را به تمامی فصول سال توسعه دهیم تا بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران این شهر نیر در ایام زمستان از وجود مسافر و گردشگر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.