ترامپ چه زمانی کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کند؟

سخنگوی تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ از برگزاری نخستین کنفرانس مطبوعاتی رئیس‌جمهور جدید در ماه ژانویه خبر داد.

ترامپ چه زمانی کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کند؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ دونالد ترامپ درنهایت به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا معرفی شد. او به توییتر علاقمند است. در جمع هواداران خود سخنرانی می‌کند. با خبرنگاران منتخب مصاحبه می‌کند و حتی رکورد بیشترین مصاحبه با مطبوعات را دارد. با این حال، او هنوز یک اقدام را انجام نداده است و آن برگزاری کنفرانس مطبوعاتی است.

امتناع ترامپ از برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی به نگرانی‌ها درباره نحوه حکومت‌داری وی پس از ورود به کاخ سفید دامن زده است. او کنفرانس خبری خود را که قرار بود در تاریخ 15 دسامبر برگزار شود، لغو کرد. در این کنفرانس خبری انتظار می‌رفت پرسش‌های متعددی از ترامپ درباره روشن شدن وضع تعرض منافع وی مطرح شود.

عده‌ای معتقدند ترامپ در حال حاضر از پاسخگویی در خصوص تعارض منافع خود طفره می‌رود و همین مهم‌ترین دلیل لغو کنفرانس مطبوعاتی وی در 15 دسامبر بوده است.

با این حال، دستیاران ترامپ اعلام کرده‌اند جلسه پرسش و پاسخ وی تا ماه ژانویه به تعویق افتاده است. آن‌ها از اعلام تاریخ دقیق این کنفرانس مطبوعاتی امتناع کردند.

جیسون میلر، سخنگوی تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ به خبرنگاران گفت: اولین کنفرانس مطبوعاتی رئیس‌جمهور در ماه ژانویه خواهد بود.

این خبر همزمان با موج جدید اخبار حملات تروریستی در ترکیه و آلمان منتشر شد و ترامپ تنها با چند پیام توییتری واکنش خود را به حوادث اخیر ابراز داشت. آخرین کنفرانس خبری دونالد ترامپ در 27 ژوئیه برگزار شد و تنها واکنش وی به هک سرور ایمیل‌های هیلاری کلینتون، تنها بالا بردن ابرو بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار