واریز حقوق فرهنگیان در ساعات پایانی 4 دی ماه/ آغاز اجرای عملیات در استان های کشور

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه آموزش و پرورش از واریز حقوق فرهنگیان از امروز 4 دی ماه خبر داد.

 منصور مجاوری مدیرکل دفتر برنامه و بودجه آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگارحوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وضعیت پرداخت حقوق فرهنگیان اظهار داشت: عملیات پرداخت حقوق از طریق بانک مرکزی انجام می شود و این کار از ساعت 12 ظهر امروز آغاز شده است.
 
وی ادامه داد: چک برای تمامی پرسنل آمده شده و با توجه به اینکه قریب به یک میلیون نفر حقوق بگیر وجود دارد بنابراین  وارد کردن اطلاعات افراد در سیستم بانکی زمان بر است و با توجه به اینکه 80 رکورد برای هرفرد در عملیات بانکی تعریف می شود باید 80 میلیون رکورد ثبت و پس از آن واریز انجام شود.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: واریز حقوق از ساعات کنونی امروز (شامگاه روز 4 دی ماه) برای تمامی فرهنگیان انجام می شود.
 
مجاوری ضمن عرض معذرت از تاخیر در پرداخت گفت: با توجه به میزان اعتبار دریافتی وزارت آموزش وپرورش به میزان پنج میلیارد و 500 میلیون تومان طی سه روز بابت پاداش وبرخی مطالبات وپرداخت حقوق همزمان  حقوق استانها در حال واریز است.

مدیرکل دفتر برنامه برنامه و بودجه اظهار داشت: امیدواریم با توجه به این روند تا فردا تمامی این عملیات برای فرهنگیان سراسر کشور محقق شود و شرایطی ایجاد شده تا در آینده دریافتی کلیه فرهنگیان در زمان مقررانجام شود .

وی یادآور شد: تاکنون استان های اردبیل، لرستان و مرکزی تایید واریز اعلام شده و برای سایر استان ها نیز این روند ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
China
یک معلم
۱۱:۰۲ ۰۵ دی ۱۳۹۵
خدا را شکر که این آخرین آرزوی مسئولین هم برآورده شد. چون تا امروز تمام پرداختی های فرهنگیان را رسانه ای می کردن فقط مانده بود که پرداخت حقوقشان را رسانه ای کنند که این هم به لطف حضور جناب آقای دانش آشتیانی محقق شد.
-
taroatapikatma
۰۸:۲۴ ۰۵ دی ۱۳۹۵
از دولت و وزیر محترم کمال تقدیر و تشکر را داریم
Iran (Islamic Republic of)
سلامی
۲۲:۵۱ ۰۴ دی ۱۳۹۵
انشالله این بی اعتنایی و توهین دولت را با ندادن رای به روحانی جبران میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۴ دی ۱۳۹۵
خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۴ دی ۱۳۹۵
نه چرا اینقدر عجله دارید بگذارید تا اخر ماه