دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد؛

جزئیات آخرین مهلت دریافت کد شناسه تدریس اعضای هیات علمی

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از جزئیات و آخرین مهلت ثبت تقاضا برای دریافت کدشناسه تدریس اعضای هیات علمی خبر داد.

جزئیات آخرین مهلت دریافت کد شناسه تدریس اعضای هیات علمی
علیرضا وحیدی مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دریافت کدشناسه تدریس برای اعضای هیات علمی این دانشگاه گفت: براساس بخشنامه‌ای که معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ 28 تیر 95 اعلام کرد، همه اعضای هیات علمی تمام‌وقت، نیمه‌وقت و حق‌التدریس دانشگاه باید کد شناسه تدریس دریافت کنند.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت دریافت کد شناسه تدریس 15 دی 95 تعیین شده، اظهار داشت: بنایراین اعضای هیات علمی و مدرسان حق‌التدریس باید هر چه سریع‌تر تا تاریخ مذکور کدشناسه تدریس دریافت کنند. 

وحیدی ادامه داد: با توجه به شروع برنامه‌ریزی نیمسال دوم تحصیلی 96-95 واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه از ارائه درس به اعضای هیات علمی و مدرسان حق‌التدریس فاقد کدشناسه تدریس، خوددداری می‌کند.

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: معاونان آموزشی و مدیران گروه موظفند صرفا برای آن دسته از استادان که دارای کد شناسه تدریس هستند، برنامه‌ریزی و برای مابقی استادان، از هر گونه برنامه‌ریزی خودداری کنند.

وحیدی یادآور شد:  مراجعه به سامانه و ثبت اطلاعات و مدارک به منزله دریافت کد شناسه نیست و متقاضی بعد از ثبت درخواست باید منتظر تایید واحد دانشگاهی و ارسال آن به امور هیات علمی سازمان مرکزی باشند. در واقع بعد از این مرحله، کد شناسه تخصیص داده می شود و هم عضو هیات علمی و هم واحدهای دانشگاهی می‌توانند آن را مشاهده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سورنا
۰۱:۴۰ ۲۱ دی ۱۳۹۵
خب میزاشتید تا آخر دی ماه دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
رفاهی
۱۰:۴۷ ۱۰ دی ۱۳۹۵
اخرین مهلت دریافت کد شناسه یا اخرین مهلت ثبت درخواست ۱۵ دی ماه است؟
آخرین اخبار