سرپرست دبیری فدراسیون دوچرخه سواری:

21 نفر از روسای هیئت ها برای حضور در مجمع به تهران آمده اند

کاشانی گفت: تا این لحظه 21 نفر از روسای هیئت ها برای حضور در مجمع به تهران آمده اند.

 محمد رضا کاشانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مجمع انتخاب ریاست فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: هم اکنون21 نفر از روسای هیئت استانهای دوچرخه سواری به تهران آمده اند و در هتل آکادمی ملی المپیک حضور دارند.
 
وی افزود: رکابزنان تیم سرعت هم اکنون در تهران اردو زده اند. اما به خاطر اینکه خوزستان محل اسکان مناسب برای همه ملی پوشان ما ندارد در حال رایزنی با هیئت دوچرخه سواری این استان هستیم تا به محض اینکه مشکل اسکان بر طرف شود. ملی پوشان را به آنجا انتقال می دهیم و ادامه اردوی تیم سرعت دوچرخه سواری در خوزستان برگزار می شود.
 
کاشانی عنوان کرد: همچنین اردو تیم ملی جاده و استقامت دوچرخه سواری با مساعدت نماینده مجلس سکینه الماسی در عسلویه  و درمنطقه جم برگزار می شود .وی هزینه این اردو را تقبل کرده است. ما به خاطر اینکه زمان را از دست ندهیم و ملی پوشان به نتیجه مد نظر برسند از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
 
وی درخصوص اینکه در نهایت چه تعداد از رکابزنان به رقابتها اعزام می شوند، بیان کرد: تعداد رکابزنان اعزامی به پیشنهاد مربیان و نظر مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری بستگی دارد. اما اسامی رکابزنان اردو نشین را به برگزار کننده مسابقات آسیایی اعلام کرده ایم و در نهایت از همین دوچرخه سوارن به رقابتهای اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.