پهلوان زاده: فدراسیون شطرنج به کمک مالی بیشتری نیاز دارد

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: برای میزبانی مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان به حمایت مالی بیشتری از سوی مسئولان نیاز داریم.

پهلوان زاده: فدراسیون شطرنج به کمک مالی بیشتری نیاز داردمهرداد پهلوان زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: وزارت ورزش برای تامین هزینه های مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان 300 میلیون تومان به فدراسیون پرداخت کرد اما مبلغی که ما باید به فدراسیون جهانی بابت مسابقات بدهیم بیش از مقداری است که وزارت ورزش و جوانان به ما داده است.

وی افزود:هزینه های مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان 400 هزار دلار است که باید در دو مرحله پرداخت شود. طبق برنامه قرار بود 25 آذر ماه بخش اول آن را به فدراسیون جهانی بدهیم اما به دلیل تامین نشدن منابع مالی فرصت بیشتری خواستیم تا منابع مورد نظر را تامین کنیم.

رئیس فدراسیون شطرنج درباره چگونگی تامین مابقی هزینه ها بیان کرد: تمام سعی خودمان را می کنیم که از طریق حامی مالی هزینه ها را تامین کنیم تا هرچه سریع تر مطالبات فدراسیون جهانی را پرداخت کرده و مشکلی پیش نیاید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه شرایط برای برگزاری رقابت های قهرمانی زنان جهان فراهم است و مشکلی برای اقامت تیم های مهمان نداریم و تنها معضل ما کمبود بودجه است. خوشبختانه حامیان مالی  برای برگزاری این رقابت ها حمایت کردند و حتی ناظر فدراسیون جهانی هم امکانات میزبانی ایران را مناسب ارزیابی کرد.

گفتنی است : فدراسیون جهانی شطرنج برای نخستین بار میزبانی مسابقات قهرمانی زنان جهان را به ایران داده است که در این رقابت ها 64 شطرنج باز اعلام آمادگی کردند. همچنین به تازگی فدراسیون جهانی شطرنج اسامی بازیکنان واجد شرایط در این رقابت ها را اعلام کرد که آتوسا پورکاشیان و سارا سادات خادم الشریعه به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات حضور دارند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار